2012 m. lapkričio 3 d., šeštadienis

`` 8 dalis ``


- Gal nustosi mane sekioti ? - Holė žiūrėjo Zayn į akis.
- Nesakyk, kad nepatinku .
- Tu mane jau užknisai . Tikiuosi tai sutapimas, - Holė dar kartą pasižiūrėjo į Zayn ir nuėjo į savo kambarį .
Atsigulusi ji žiūrėjo į lubas ir galvojo . Galvojo apie savo beprasmį gyvenimą kurio ji taip nekentė .

Ryte Holė išgirdo kaip skamba jos telefonas . Tai buvo Darrenas :
- Taip ? - pasakė Holė apsimiegojusiu balsu .
- Nori šiandien atvažiuoti ? Bus Zayn .
- Aš esu viešbutyje ir jis kitame kambaryje apsigyveno . .
Darrenas atsikosėjo ir nusijuokė .
- Tu gal nesveikas tokias mintis galvoti?- Holė irgi nusijuokė .
- Ną ką gali žinoti . .


- Liam įleisk mus . Kiek gali ten tūnoti ?
- Atstokit, - iš Liam balso girdėjosi, kad jis verkia .
- Liam, čia aš Daniellė . - Luois pradėjo kalbėti aukštu ir kiek galėdamas moterišku balsu .
- Lou, sąžinės turėk, - Harry sumurmėjo . Bet tada prasidarė durys ir išėjo Liam .
- Šitas idiotas sugeba mane visada pralinksminti, - Liam nusijuokė ir vėl surimtėjo .
- Harry, o tu dar sakai man sąžinės turėti . Tokie kaip aš visada padeda, kad ir laidotuvės būtų, - Louis pasikėlusiu balsu tai tarė ir nusijuokė . Visi vaikinai nuėjo į virtuvę .
- Niall . . Mes tuoj nebeturėsime ką valgyti jei tu taip kimši maistą, - Liam nusijuokė .
- Dieve, supraskit kaip jaučiuosi . Kai nervinuosi visada daug valgau, - Tai pasakęs Niall susikišo į burną dar vieną sumuštinį .
- Kur Zayn ? - paklausė Harry .
- Jiš šakė negliš ir dvi dienaš buš viešbutyje, - valgydamas pasakė Niall .


- o Holiuze, - nusijuokė Darrenas ir apkabino Holę . - turiu staigmeną .
- Tarytum man jų dar mažai, - Sumurmėjo ir nusijuokė Holė .
Darėnas paėmė ją už rankos ir nusivedė į svetainę . Šį kartą jie buvo normaliame name, ir jis buvo labai jaukus .
- Sveika, - nusijuokė pažįstamas balsas .
- Staigmena ? Tu tikriausia juokauji ? Staigmena ? Darrenai tu beprotis !! - Holė žiūrėjo piktai į Darreną ir užšaukė .
- Juk jis nieko tau nepadarys, - Nusijuokė Perris ir privedė Holę prie Zayn .
- Jūs abu nesveiki, - Holė nusijuokė ir pasižiūrėjo į Darreną . - tave aš nužudysiu .
- Ataik, ataik mažule, - Darrenas jau ruošėsi pabučiuoti Holę, bet ji atsitraukė .
- Bučiuok šitą asilą . Vienas kitam labai tiktūmėt .
Zayn su Perriu nusijuokė ir pradėjo kalbėtis visi tryse .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą