2012 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

`` 21 dalis ``





`Louis`
- Tu niekur nevažiuosi supratai ? – užrėkė Paul .
- Nesikišk, - užrėkiau ir toliau dėjausi daiktus .
- Jei išvažiuosi atsisveikink su grupe, - tarė Paul ir žiūrėjo į mane su pykčiu .
Akimirkai nustojau dėtis daigtus ir atsisukau į jį :
- Tu neišdrįstum, - tariau .
- Patikėk Louis jei reikės tai ir padarysiu, taip, kad kraukis atgal daigtus iš Los Angeles tu niekur neišvažiuosi .
Pasižiūrėjau dar kartą į Paul ir trenkęs durimis išėjau apsauginiai bandė mane sustabdyti, bet liepiau jiems nuo manęs atšokti . Prie viešbučio buvo labai daug fanių todėl teko išeiti pro galinį išėjimą, bet mane kažkas sulaikė atsisukau ir pamačiau Harry :
- Louis nereikia . . Dėl Amber . . Tave užpjaus Paul jei kur nors išeisi ir tai dėl tavo saugumo .
- Jis man neleidžia išvažiuoti, supranti ? – žiūrėjau į Harry su neviltim akyse . – O jei Amber man nebeatleis ? Kas tada ? Aš nusižudysiu, prisiekiu Harry . Per daug ją myliu .
- Louis jei nori, kad Paul tavęs nenužudytu su valdyba tai geriau grįžk, aš pats paskambinsiu Amber ir su ja pakalbėsiu .
- Ir leisi man pasiklausyti .
-  Ne, Louis, kalbėsiu vienas .
Aš atsidusau ir paklausiau Harry, abu grįžom atgal į kambarį. Paul jau nebebuvo :
- Jei Paul pasikalbės su valdyba jie tave išmes, - Harry pasiėmė telefoną ir nuėjo į vonią .


`Amber`

Išgirdau kaip skamba mano telefonas , pakėlusi galvą pamačiau jog tai harry :
-Taip ? – tariau .
- Sveika Amber . Ką veiki ?
- Am . . Šiuo metu ieškau mineralinio butelio kurio tikriausiai Dani ir Pezz nebepaliko, - sumurmėjau ir nuėjau į virtuvę .
- Kam tau jis ?
- Vakar biški patūsavojom . .
- Kiek tas biški ? – Harry paklausė tai labai ramiai ir rūpestingai .
- Am . . Iki tiek, kad mums teko prašyti kažkokio Ryan, kad mus parvežtų, Dani su Pezz kelis kartus vėmė kaip ir aš . Taip, kad esam vos gyvos, - tariau ir atsigėriau mineralinio .
- Jūs žiaurios, - tyliai nusijuokė jis  - nesusitaikei su Louis  ?
- Nenoriu apie tai kalbėti .
- Amber tu net neįsivaizduoji kaip jis kenčia, jis šiandien vos neišvažiavo iš Los Angeles, Paul jau žada kalbėti su valdyba ir jei tai pasikarto jį išmes . Jis vos neišėjo iš viešbučio.
Akimirkai aš nutilau . Nejaugi jis taip dėl manęs aukosis ?
- Harry . . Tu net neįsivaizduoji kaip jo pasiilgau, bet už tuos pasivalkiojimus . . Neatleisiu .
- O gal tau tik užtektų su juo pasikalbėti ?
- Aš pagalvosiu, turiu eiti . . Su merginomis išvažiuoju į kirpykla, persidažysiu plaukus .
- Tu ką ? – iš jo balso buvo toks jausmas, kad jis paspringo kažkuo .
- Nieko, - nusijuokiau . Iki ..
Padėjau ragelį ir nuėjau pas merginas :
- Jūs man nepalikot mineralinio lopetos, - nusijuokiau .
- Tu užjaustum mus . . nesupranti kaip mums bloga, aš naktį vos į tualetą spėjau lakstyti , - Vos supratau ką pasakė Daniellė, nes ji buvo sumurdžiusi galvą į pagalvę .
- Skambino Harry , - nusijuokiau .
Pezz su Dani iš karto pakėlė galvas :
- Ką sakė ?
- Sakė jog Louis gresia išmetimas iš grupės jei Paul pasikalbės su valdyba, nes šiandien jis vos neišvažiavo iš Los Angeles . Pamelavau Harry, kad nusidažysiu plaukus, nors apie tai verta pagalvoti .
- Kažin kaip Zayn . . – atsiduso Perrie . – jis man nenustoja skambinėti .
- Man Liam irgi, - atsiduso Dani ir vėl sumurdė galvą į pagalvę .

` Louis `

Vos kai pamačiau, kad Harry išeina iš vonios atsisukau į jį :
- ką sakė ?!
- Am . . Ji su merginomis vakar buvo klube, - iš kito kambario atėjo Zayn su Liam .
- Kur ?! – suriko Zayn .
- Jos prisigėrė kaip dar niekada negėrė . Sakė dabar vos gyvos .
- Tu gal juokauji ?! – Liam labai susinervino .
- Ai jo . . Dar sakė kažkokio . . Kaip jis . . Va Ryan paprašė jas parvežti, - Harry atsisuko į mane  - Amber šiandien persidažys plaukus .
Aš tik susiėmiau už galvos .
- Mums reikia, bent trumpam grįžti į Londoną . Velniai žino ko jos dar prisimąstys, o kai Dani su Amber susitinka būna riesta, - Liam pasiėmė telefoną ir nuėjo kiek toliau .
- Tu nematei Perrie su savo grupės merginomis . Apsaugok viešpatie, - Zayn atsisėdo šalia manęs .
- Vienu žodžiu, negalima moterų suleisti į vieną krūvą labiausiai tokių kaip Dani, Perrie ir Amber, - sukikeno Harry .
Po kelių minučių atėjo ir Niall . Visi pradėjom kalbėtis kaip reikėtų grįžti, bet mus pertraukė grįžęs Liam .
- Kalbėjau su valdyba . . 




***************************************

LAUKIU NUOMONIŲ IR ŽINOMA LIKE . AČIŪ :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą