2012 m. lapkričio 10 d., šeštadienis

`` 14 dalis ``




Po penkiolikos minučių Lou nuėjo pasižiūrėti kaip Amber . Vos pradaręs duris jis pamatė , kad ji apsikabinusi kelius vėl verkia . Louis atsigulė šalia jos ir apsikabino, o ji krūptelėjo :
- Šš . .Viskas gerai .
Amber atsisuko ir apsikabino verkti, vėl ėmė dar labiau verkti :
- Viskas bus gerai, aš žinau, kad tau tai buvo siaubinga, bet nusiramink . Dabar viskas bus gerai, - Lou stengėsi nuraminti Amber .
Jis glostė jos nugarą ir ramino kol ji užmigo . Pro duris įėjęs Zayn šyptelėjo :
- Tau gal kokią knygą atnešti, nes manau ji ilgai miegos ir tavęs nepaleis .
- Būtų neblogai . Gal protingesnis būsiu, - tyliai nusijuokęs Lou pasižiūrėjo į miegančią Amber .
Zayn linktelėjo ir atnešė Lou knyga . Po maždaug dviejų valandų Amber atsibudo ir atrodė jau nebe tokia išsigandusi :
- Visą laiką čia prabuvai ? – pasižiūrėjo ji į Lou užsimiegojusi .
- Taip, - Lou nusijuokė ir paėmė knygą . Pamojavo ja . – ir biški protingesnis pasidariau.
Amber nusijuokė ir vėl uždėjo galvą ant Lou krūtinės :
- Ačiū . .
- Visada prašom, - Louis glostė Amber plaukus ir šypsojosi. – gal nori arbatos ?
- Noriu, einam, - nusijuokusi išlipo iš lovos ir išsitempė Louis pro duris į svetainę .
Vos įėję į svetainę Amber atsisėdo ant sofos, o Lou nuėjo padaryti arbatos . Iš kito kambario atėjęs Harry nusijuokė :
- Kažkam jau geriau ?
- Truputėli, - Šyptelėjo Amber ir atsisuko į Hazza .
Netrukus atėjo Lou ir atnešė Amber arbatos, bei atsisėdo šalia . Harry sukosėjo :
- Jūs gal jau . . ? – neleidus Harry baigti Lou jį pertraukė .
- Aišku ne . Kur kiti ?
- Išvažiavo į miestą, Paul kvietė . O aš pasilikau jus saugoti .
- Ne nu . . – nusijuokė Lou ir pasižiūrėjo į Amber .
- Aš jums netrukdysiu, - Harry pakelnojo antakius ir nusijuokęs nuėjo į savo kambarį .
Po trijų valandų grįžo ir kiti . Vos įėję jie sustojo ir žiūrėjo į Lou su Amber . Niall vos nepradėjo juoktis . Amber buvo prisiglaudusi prie Louis ir vartė žurnalą :
- Mes jums netrukdysim, - Niall pradėjo juoktis ir nuėjo .
- Jau geriau ? – priėjęs paklausė Zayn .
- Taip, ačiū dar kartą jums . . Šiandien galėsit mane parvežti namo ?
- Am . . – Lou su Zayn nusižvalgė . – tau yra nupirktas naujas butas arčiau mūsų namų . . dėl tavo pačios saugumo . ir šiandien niekur nevažiuosi . Leisim Zayn išsimiegoti, nes ryt jis važiuos pas šeimą, taip, kad miegosi pas mane, - Lou nusišypsojo .
- Aš ant sofos miegosiu . Man bus gerai .
- Lou ji gali ir miegoti pas mane .
- Tavęs ryt laukia ilgas kelias .
- Aš miegosiu svetainėje ant sofos . Supratot ? – Amber pasižiūrėjo į Lou ir Zayn . – Einu į Zayn kambarį pasiimti pledo .
Amber nuėjo pasiimti pledo ir paliko Zayn su Lou svetainėje :
- Kas tau pasidarė {  what wrong with you? } ? – šnabždėjo Zayn . – ji man netrukdo .
- Tau reikia išsimiegoti , ryt ilgas kelias .
- Manau čia dar vienas jaučia simpatija Amber . – atėjęs pasakė Harry . – jei kas ji galės ateiti pas mane, nieko jai nepadarysiu . Ir mano kambarys dabar pirmame aukšte . Taip, kad nesiginčikit .
- Tylėk, - sumurmėjo Lou .
Amber atėjo su pledu ir iš karto atsigulė ant sofos, bei padėjo galvą ant Lou kojų . Louis atsisukęs pasivaipė prieš Zayn galvodamas, kad Amber nemato :
- Nesivaipyk, nes tuoj pas Harry išeisiu .
- In your face bitches , - Harry garsiai nusijuokė
- Mauk iš čia obage, - nusijuokė Lou . – aš einu iki parduotuvės, ko nors parnešti ?
- Cigarečių, - Nusijuokė Amber ir pasižiūrėjo į Lou .
- Aš duosiu, - Zayn atkišo Amber pakelį . Ji linktelėjo ir nuėjo su Zayn į balkoną .

Kai Zayn su Amber nuėjo į balkoną Zayn davė jai cigarečių . Ji vieną pasiemusi pridegė ir įtraukė dūmą :
- Kaip tu išsigydei ? - paklausė ir išputė dūmą .
- Tie idijotai kurie man padėjo vėdė mane pas gyditojus . Buvau nesenei pradėjęs todėl gana greitai išsigydžiau .Be to, - Zayn prisidegė vieną cigaretę ir taip pat įtraukė dumą . - rytoj kuris nors iš jų tave nuveš pas tą patį gyditoja, kad nekiltu pagunda .
Amber linktelėjo ir įtraukė dūmo :
- Žinai ką noriu pabandyti ? - nusijuokė ji .
- ką ?
- Tai nebus bučinys, kadangi esi geras mano draugas noriu, kai ką pabandyti . - ji nusijuokė .
Zayn taip pat nusijuokė ir stebėjo ką daro Amber . Ji įtraukė ir pasistiebė prie Zayn . Priartėjo prie jo lūpų . Ir įputė dūmo, bei nusijuokė :
- Žinau, kad kvaila, bet noriu pabandyti.
 - Visai ne kvaila, - Zayn nusijuokęs, įtraukė dūmą, prisitraukė prie savęs Amber ir tartum ją pabučiavo, bet išputė dumą .
Amber apsvaigo galva . Tai buvo gal net maloniau nei rūkyti paprastai . Ji nusišypsojo :
- Ačiū, - nusijuokusi toliau rūkė .
Vos spejus jai atsitraukti nuo Zayn įėjo Lou :
- Zayn tau ko nors parvežti ? Mes su Niall ir Harry išvažiuojam, nes Harry turi dar su kažkokiu draugu susitikti .
- Am . . Cigarečių dar vieną pakeliį .
Louis dar kartą įtariai pasižiūrėjo į Amber ir Zayn ir linktelėjęs išėjo :
- Kas jam ? - Abmer pasiemė dar vieną cigaretę, ją prisidegusi vėl įtraukė dūmą .
- Net neįsivaizduoju, - Zayn atsiremė į tūrėklus ir toliau rūkė .

Važiuojant į parduotuvę, Louis paleido Harry netoli kažkios kavinės, o pats su Niall nuvažiavo į parduotuvę :
- Tu kažkoks keistas, - Niall pratarė .
- Kodėl taip manai ?
- Am . . Kai Amber pas mus dabar yra tu labai keistas .
- Ne, esu tok koks ir buvau, - Louis žiūrėjo į kelią .
- Nemeluok . Juk ji tau patinka .
- Nespręsk apie knygą iš viršelio .
- Louis, tik nereikia . Juk matosi, kad ją myli .
Louis suspaudė vairą :
- Niall . . Aš ją pažįstu vos kelias dienas .
- Na ir kas ?
- Daug kas . . - Lou atsiduso ir jiedu su Niall nuėjo į parduotuvę .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą