2012 m. lapkričio 11 d., sekmadienis

`` 14 dalis ``




Tuo tarpu kol kiti buvo išvažiavę Zayn su Amber nuėjo pasižiūrėti televizoriaus . Jie įsijungė MTV ir sustingo . Prieš jų akis buvo Liam ir kažkokios merginos nuotrauka . Jie buvo apsikabinę :
- Zayn ?
- Einu paskambinti Liam . . – Zayn nuėjo pasiimti telefono, o Amber toliau žiūrėjo .
` Vakar prie Los Angeles klubo `studio 69` buvo pastebėtas grupės One direction narys Liam Payne . Manoma, kad tai gali būti naujoji jo mergina . Sekite mūsų naujienas. ` Amber išjungė televizorių ir greit nuėjo pas Zayn jis buvo prie kompiuterio :
- Visas internetas lūžta nuo šitos naujienos .
- O jei tai tiesa ir Liam tikrai susirado kita ? – Amber atsisėdo šalia Zayn .
- Jis ne toks .
Zayn prisijungė prie `skype` ir tuo metu buvo prisijungęs Liam . Zayn jam paskambino ir Liam atsiliepė su vaizdu tada ir Zayn jį įsijungė :
- Sveikas, kas nors atsitiko ? – paklausė Liam .
- Taip . Ką tu sau galvoji ? Jau su kitomis duodies, - Sumurmėjo Zayn .
- Em . . Zayn kaip tau paaiškinti . .
- Liam tu prižadėjai mums .
- Aš žinau, bet buvau girtas .
- Jei Daniellė tai pamatė tu niekada gyvenime jos nebesusigražinsi . Supranti tai ? – Zayn prisimerkė ir pasižiūrėjo į Liam ranką . – kas ant tavo rankos .
- Niekas, - Liam prisidengė ranką .
- Tu pasidarei tattoo ? Turi proto ? Kas tau pasidarė ?
- Sveikas Liam, - Amber tartum niekur nieko pasisveikino .
- Sveika Amber . Ir Zayn kas čia tokio, kad pasidariau tattoo ?
- Nusikerpi plaukus, pasidarai tatto, klube susipažįsti su velniai žino kokia merga, - Zayn atsisuko į Amber . – grįžo idiotai jei gali nueik pas juos .
- Iki Liam , - atsisveikinusi Amber išėjo į virtuvę .
O Liam su Zayn tesė pokalbį .

Amber vos nulipus nuo laiptų ji stabtelėjo, nes išgirdo kaip kažkas sušnabždėjo jos vardą . Pagal balsus ji pažino, kad tai kalbėjo Louis su Niall :
- Niall . . Kiek kartų tau reikia sakyti . Aš jai nesakysiu to .
- Tu prižadėjai, kad nueisi pas ją .
- Neisiu, man gerai ir taip .
Tada pasigirdo Harry balsas :
- Louis juk mes apie tai kalbėjom , pats sakei, kad jai kažką jauti .
- Nebūk bailys, - Niall kalbėjo labai rimtu balsu .
Louis atsiduso :
- Gerai, gerai . . – ir tada Amber išgirdo kaip kažkas ateina .
Amber greitia nulipo laiptais ir susitiko Lou :
- O jūs jau grįžo, - nervingai nusišypsojo ji .
- Em . . Tu čia senai stovi ?
- Ne, ką tik atėjau, Zayn su Liam kalbasi .
Lou linktelėjo ir grįžo su Amber į svetainę . Harry ir Niall juo nužiūrėjo :
- Tai pasakei ? – paklausė Niall .
Louis atsikosėjo tartum sakytų, kad jis užsičiauptų .
- Am . . Louis gali man padaryti kavos ? Aš einu paklausti kaip Liam ten sekasi, - Amber greitai pasakiusi nulėkė prie Zayn kambario durų :
- Liam aš tau jau milijoną kartų sakiau, kad ji man patinka, bet problema tokia, kad jaučiu jog ir Louis ji patinka . O dėl jos aš kovosiu .
- Zayn nereikia taip gal ?
- Aš ją myliu, - Tai išgirdusi Amber sustingo .
- Zayn . . Aš turiu eiti . . perduok kitiems linkėjimus .
Kai tik Zayn su Liam baigė kalbėti, Amber įėjo į kambarį :
- Galėsit mane nuvežti į tėvų namus ?
- Bet . . – Zayn nieko nesupratęs pasižiūrėjo  Amber .
- Jokių, bet . . Jei nesutiksi išsikviesiu taxi .
- Kažkas negerai ?
- Taip .
- Kas ?
- Koks skirtumas, - Amber priėjo prie savo daiktų ir juos susidėjo į tašę .
- Aš tau neleisiu niekur važiuoti .
Amber pasiėmė telefoną ir išsikvietė taxi . Nuėjusi į vonią persirengė drabužiais kuriuos buvo atsivežusi . Persišukavo plaukus .
- Amber kas atsitiko ? – Zayn žiūrėjo į Amber .
- Nieko, - pasiėmusi tašę ji nuėjo į svetainę . - ačiū jums už viską . Viso gero . - atsisveikinusi Amber išėjo pro duris .
Laiptais nulipo Zayn ir žiūrėjo į kitus :
- Jūs jai kažką pasakėt ?
- O gal tu jai kažką pasakei ? - Louis priėjo prie Zayn .
- Tu nustok nusišnekėt .
- Zayn tu nori tūrėti viską vienas, šį kartą to nebus .
Louis išėjo į lauką, bet Amber jau nebematė . Grįžęs jis atsisuko į Harry :
- Puiku . . Ji išvažiavo .
- O jei ji išgirdo ką kalbėjom ? – Niall pasižiūrėjo į visus .
- Apie ką jūs ? – Zayn pakėlė vieną antakį.
- Zayn pats žinai viską, - sumurmėjo Louis .
- Ji galėjo išgirsti ir mano su Liam pokalbį .
- Tu tikriausiai juokauji ? – Harry pasižiūrėjo į Lou ir Zayn . – kur ji išvažiavo ?
- Pas tėvus , - Zayn atsiduso ir atsisėdo ant sofos .
- Aš pas ją nuvažiuosiu, ir, kad nei vienas nejudintumėt savo subinių, nes ir taip pridarėt, - Harry apsirengė, pasiėmė automobilio rakteliu ir išėjo pro duris .

Po keliolikos minučių Amber jau buvo savo kambaryje pas tėvus :
- Hole ? Dukrelę ? Kas nutiko ? Kodėl tu ne savo bute ? – prie Amber priėjusi paklausė jos mama .
- Manęs vos neišprievartavo, paskui draugai pasikvietė pas save . Padėjo man, bet išgirdau ko nenorėjau, - Amber sumurmėjo ir žiūrėjo į sieną .
Po kelių minučių pasigirdo skambutis į namų duris . .

2 komentarai: