2012 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

`` 22 dalis ``



`Amber`

- Aš važiuoju į sporto klubą, Dani galima tavo . . – nebaigus man sakinio Dani mane pertraukė.
- Žinoma, ir parvežk grįždama daug mineralinio, - nusijuokė ji .
Aš linktelėjau ir susiruošusi išėjau . Pakeliui užsukau į mano ir Louis namą pasiimti reikiamų daiktų . Susidėjusi ko reikia nuvažiavau į sporto klubą .
Po kelių valandų grįžau atgal į viešbutį :
- Nori valgyti ? – paklausė Perrie  - užsisakėm picos ..
- Ne, nenoriu , - tarusi padėjau mineralinio butelius ant stalo .
- Tu jau kelintą dieną nenori valgyti, tai nėra gerai, - pasakė valgydama Daniellė .
- Gėriau kavos parvažiuodama . Einu prie kompiuterio .
Vos prisijungiau prie savo twitterio nuėjau pasižiūrėti kas gero pas vaikinus, jie kaip visada patwettine kur dabar yra, paskui permečiau akimis naujienas užkliuvo Louis twitteris, ten buvo ir nuotrauka kurioje Louis su kažkokia mergina eina į viešbutį :
- Mergos ! – surikau apsiverkusi . – Danielle ! Perrie !
Jos iš karto atbėgo, parodžiau jom nuotrauką :
- Ir dar sako, kad nori su manimi taikytis . . Parodysiu aš jam kas tokia esu, - verkdama pasiėmiau telefoną ir surinkau Harry numerį .

` Harry `

Pamačiau, kad skambina Amber todėl nedelsdamas išėjau iš repeticijų salės ir atsiliepiau :
- Taip ?
- H-h-h-harry, - trūkčiodama pasakė Amber .
- Saule, kas atsitiko ? – susirūpinau .
- L-l-l-ouis . . Aš jį u-u-žmušiu, - girdėjau kaip Amber verkė . – jis buvo su kita vėl .
- Ką ?! – surikau . – tu tuo įsitikinusi ?
- Visas internetas sklinda, - jaučiau, kad ji stengėsi nusiraminti, bet jai tai nelabai pavyko . – kur jūs dabar esate ?
- Los Angeles, - tariau .
- Tu atvažiuosi manęs pasiimti iš oro uosto ir niekam apie tai ne žodžio nesakai, - Amber verkė ir net labai .
- Aš pasimelsiu už Louis sielą, - Amber tyliai nusijuokė . – kada būsi ?
- Po maždaug trijų valandų .
- Būsiu, dabar turiu eiti repeticija mums .
Padėjau ragelį ir nuėjau atgal į salę . Pasižiūrėjau į Louis :
- Po koncerto išmalsiu tavo snukelį, - piktai pasižiūrėjau į jį ir pradėjau dainuot .
Louis žiūrėjo į mane nieko nesupratęs .

`Amber`
- Dani nuveši iki oro uosto ?
- Žinoma, gal mums kartu važiuoti ?
- Ne, aš pati parodysiu iš kur kojos dygsta, - tai pasakiusi nusivaliau ašaras ir nuėjau krautis daiktų .

Po pusvalandžio buvau oro uoste, vos pamatę mane su merginomis atsirado laisva vieta kaip tik po dešimties minučių kadangi jau įleido į lėktuvą atsisveikinau su merginomis ir prižadėjau po dviejų dienų grįžti, bei joms paskambinti .

***************************************

LAUKIU NUOMONIŲ IR ŽINOMA LIKE . AČIŪ :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą