2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

`` 23 dalis ``



`LOS ANGELES`
Prie vartų mane pasitiko Harry, puoliau jam į glėbį ir pradėjau verkti :
- Ačiū, kad atvažiavai . Niekas nežino ? – atsitraukiau nuo Harry .
- Ne, bet Louis pasakiau, kad po koncerto primušiu jį . Kokia tu sukūdusi, - pasižiūrėjo į mane Harry
 - Visai, ne .
Su Harry nuėjom į jo mašiną ir pradėjom važiuoti į viešbutį :
- Ačiū, kad esi toks geras draugas, - padėkojau .
- Ačiū, kad esi gera draugė su kuria galima išsikolioti ir nebijoti, kad supyksi, - abu nusijuokėm .
Harry į viešbutį įėjo pirmas, pro galinį įėjimą aš nusekiau paskui . Slapčia ir greitai atsiradome mano kambaryje :
- Taip . . – tarė jis uždaręs duris . - mes esame ketvirtame aukšte, tavo kambarys trečiame aukšte . šiandien apie dešimtą valandą aš išeisiu iš kambario pas kitus ir tau paskambinsiu, tada tu parodysi šitą, - padavė man kažkokią kortelę . – apsauginiams, nes, kad ir esi jo mergina pirma praneš jam, jei nepraleis, paskambink, viską sutvarkysiu. Jei reikia kirvio ar panašiai pasakyk atnešiu .
- Užteks ir mano liežuvio, - nusijuokiau .
Harry priėjo prie manęs ir draugiškai apsikabino :
- Aš lekiu  į koncertą, kai baigsis parašysiu žinutę . Būk pasiruošusi.
Aš linktelėjau, o Harry išlėkė pro duris
Apie puse dešimt man paskambino Harry, kad jau išeina iš jų kambario . Nusivaliau ašaras ir išėjau iš savo kambario . Vos priėjus prie ketvirto aukšto mane sustabdė apsauginis :
- O Amber, tuoj pranešiu Lou .
- Ne, aš jam staigmeną susitaikymo metu padaryti noriu .
Apsauginis linktelėjo ir mane praleido . Priėjau prie kambario kurį nurodė Harry . Nepasibeldusi pravėriau duris ant sofos gulėjo Louis ir žiūrėjo TV :
- Pasiilgai manęs ?
Jis greitai atsisuko į mane :
- Am-am-am . . – nebegalėjo pratarti nei žodžio .
- Taip Amber mielasis . Kaip vakar naktis praėjo sklandžiai viskas ? – paklausiau ir uždariau duris .
- Dieve kaip aš tavęs pasiilgau, - jis pripuolė prie manęs ir ruošėsi apsikabinti, bet pastūmiau jį nuo savęs .
- Net nedrįsk manęs liesti .
- Kas tau yra? Aš atsiprašau už tą vakarą klube, net neįsivaizduoji kaip gailiuosi .
- Pagalvosiu ar atleisti, bet vakar gal pamiršai ? Galvoji išvažiuoji ir aš nieko nesužinosiu ? Louis galvojau myli mane, bet klydau .
- Amber aš tave myliu labiau už viską , - Louis akys prisikaupė ašarų .
- Nemeluok gerai ? Vakar prie kažkokio viešbučio buvai su vėl kita mergina, kaip man jaustis ? Eiline kekše su kuria užsibuvai ilgiau ?
Louis stovėjo ir žiūrėjo į mane :
- Amber . .
- Ką Amber, ką Amber ? Louis žinai kiek verkiau ?
- Tu net neįsivaizduoji kaip aš apgailestauju . Myliu tave labiau už viską . .
- Ir duodiesi su kitomis ? Tu manai tai yra meilė ? Lou susimąstyk, aš tau ne eilinė . Nebemyli ? Taip ir sakyk . Pasitrauksiu dabar pat, aš už aną kartą jau buvau tau atleidusi, bet dabar pamačiau, kad tu jau ir su kitomis į viešbutį važiavai, labai įdomu ką ten darei . - žiūrėjau tiesiai į Lou akis ir stengiausi neverkusi .
- Aš tave myliu .
- Louis užteks man visko .
- Man depresija Amber! – užrėkė Louis .
- Nedrįsk rėkti supratai ? – žiūrėjau tiesiai Louis į akis . Jis buvo išgėręs .
- Tu gal atvažiavai man paaiškinti kaip gyventi ? !
- Tu, - stumtelėjau Lou. – susiprask kaip elgiesi ir aš tylėsiu . Bet dabar Lou aš nežadu tylėti .
Louis jau žadėjo kažką sakyti, bet aš tęsiau :
- Esi girtas ir dar rėki ant manęs . Gal aš padariau klaidą čia atvažiuodama . Matosi kaip aš tau rūpiu ir kaip tu mane myli . Depresija ? Tai tu duodamasis su kitomis naikini depresija ? Daugiau gyvenime manęs nebematysi . Aš pažadu .
Greitai išlėkiau iš kambario ir pradėjau bėgti link laiptų . Louis išbėgęs iš kambario surėkė :
- Sulaikykit ją!!
Vienas apsauginis pagriebė mane :
- Paleisk mane!! – pradėjau klykti pro ašaras .
Pamačiau kaip iš kito kambario išlenda Harry :
- Tu jai kažką padarei ? – priėjęs užšaukė ant Louis .
Lou, net nesiklausęs jo pribėgo prie apsauginių ir paėmė mane į rankas . AŠ ėmiau dar labiau klykti :
- Paleisk mane!! – negalėjau nustoti verkti, bet staiga akyse aptemo .
- Lou ji pabalusi, - tarė Harry .

******************************************

LAUKIU NUOMONIŲ IR ŽINOMA LIKE :>>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą