2012 m. lapkričio 18 d., sekmadienis

`` 19 dalis ``



` Amber `

Pajutau kaip mane kažkas žadina :
- Amber, einam pusryčiauti,- tarė pažįstamas balsas
- Aš nenoriu, - sumurmėjau ir užsidengiau galvą su kaldra .
- Jei užsimanysi mes lauksime tavęs apačioje .
Išgirdau kaip užsidarė durys, dar pagulėjusi lovoje nuėjau prie kompiuterio . Vaikinai buvo prisijungę . Vos Lou pamatęs, kad ir aš prisijungusi irgi pradėjo man skambinti . Aš neatsiliepiau. Netrukus grįžo merginos :
- Kodėl neatėjai ?
- Nenoriu, - šyptelėjau . – jie prisijungę ir man Louis skambino .
- Atsiliepiai?! – paklausė Dani priėjusi .
- Ne . .

`Louis`

- Kodėl ji neatsako į mano skambučius ?! – užrėkau ant viso kambario .
- Nėrėk, - sumurmėjo Harry ir toliau maigė savo kompiuterį . Aš jai parašysiu  .
Priėjau prie Harry ir atsisėdęs šalia stebėjau ką jis rašys .
`` H : Sveika xx
A : Labas ..
H : Kaip jums sekasi?
A : idealiai žinok -.-
H : kas buvo ? :o
A : Juk žinau, kad šalia sėdi Lou . ``
Harry atsisuko į Louis :
- Aš bandžiau .
- Rašyk toliau bukagalvi tu .
`` H :  Ne..
A : Nemeluok. Aš jus pažįstu geriau nei jūs patys save.
H : kaip kitos ? Kur jūs dabar esate ?
A : Ant sofos .
H: Dieve. . Ta prasme kurioje vietoje ?
A : Nesakysiu xx ``
 - Aš jai paskambinsiu, - tariau ir paėmiau telefoną .

` Amber `

- Rašo Harry, - tariau .
- ką rašo ? – paklausė priėjusios merginos
Parodžiau joms mūsų trumpą susirašinėjimą, bet išgirdau kaip vibruoja mano telefonas . Pasižiūrėjau kas skambina . Ir vėl Louis . . :
- Negaliu man visą rytą skambinėja Zayn . . – Perrie išsidrėbė ant sofos .
- Man Liam irgi, bet negalime taip lengvai atleisti .
- 60 praleistų skambučiu, - pasakiau pakėlusi galvą .
Daniellė su Perrie įsižiojo :
- Tu gal juokauji ? – Perrie žiūrėjo į mane netekusi žado .
- Ir dabar skambina . .
- Atsiliepk, bet tylėk, - Dani įsitaisė šalia Perrie.
Taip ir padariau, atsiliepiau, bet tylėjau .


` Louis `

- Mieloji. . – tariau kai tik Amber pakėlė ragelį . bet girdėjau tik tyla ir jos kvėpavimą . – mieloji ?
Tyla . .
- Amber  . . Tu net neįsivaizduoji kaip aš gailiuosi . Aš žinau, kad tu ant manęs pyksti, bet pasakyk ką nors . . Amber jei tylėsi aš grįšiu, kad galėčiau tavęs atsiprašyti deramai, o ne per telefoną .
- Būk kur esi . . Nereikia man jokių atsiprašymų, - jautėsi, kad Amber tai pasakė, su pykčiu .
- Amber . . – išgirdau tik pypsėjimą . 


***************************************

LAUKIU NUOMONIŲ IR ŽINOMA LIKE . AČIŪ :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą