2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

`` 24 dalis ``


` Louis `

- Lou ji pabalusi, - pasakė Harry ir aš iš karto atsisukau į Amber . ji tikrai buvo pabalusi .
- Mieloji tau viskas gerai ?
- Paleisk mane, paskutinį kartą kartoju, - suklykė ji .
Iš savo kambarių jau buvo išėję kiti vaikinai :
- Tu atsargiau ji agresyvi atrodo, - pasakė Niall .
- Nieko ji nepadarys, - tariau vos priėjęs prie kambario durų, bet pajutau smūgį į pilvą, Amber greitai nušoko nuo mano rankų, :
- Atsiprašau, bet kitaip neina su tavimi susitarti, - tai pasakiusi Amber greitai nubėgo laiptais žemyn .
Susmukau ant grindų, Harry mane prilaikė :
- Niall ankščiau pasakyti negalėjai ? – pasakiau susiėmęs už pilvo . – iš ko ji man trenkė ?
- Niekas, Nialler neklauso, niekas, - atsidusęs Niall grįžo į savo kambarį .
Zayn su Liam priėjo prie manęs ir padėjo Harry mane įvilkti į kambarį .

` Amber `

Greitai įbėgau į kambarį ir verkdama surinkau Daniellės numerį :
- Aš trenkiau Louis į pilvą, - nebesusivaldžiau ir pradėjau verkti dar labiau . – aš viską jam išrėžusi pradėjau bėgti , bet apsauginis sustabdė ir Louis pradėjo mane nešti į jo kambarį klykiau ir panašiai, bet nepaleido .
Kelias minutes buvo tyla :
- Tu tikriausiai juokauji ? – Daniellė buvo netekusi žado .
- Ne , - verkiau . – kažkas ateina . Iki .
Tai pasakiusi greitai įsikišau telefoną į kišenę pro duris įėjo Harry :
- kaip Lou ? – paklausiau susirūpinusi .
- Jis vis negali atgauti kvapo, trenkei kaip reikalas .
- Aš kitaip negalėjau .
- ką jis sakė ?
Viska papasakojau Harry , jis tik atsiduso :
- Kada važiuosi namo ?
- Poryt . .
- Nesakysiu Lousi, kad čia esi, sakysiu, kad nieko nežinau . Pasižiūrėsiu kaip jis į viską reaguos .
Aš linktelėjau ir Harry išėjo .

` Louis `

Vos kai Harry išėjo pasiėmiau butelį `Jack Daniel‘s` ar kažkokio mėšlo ir pradėjau gerti . Vis negalėjau nustoti galvoti apie Amber . Ji yra visas mano gyvenimas . . Viskas ką turiu . . O dabar ji manęs nekenčia . Net nepajutau kaip pro duris įžengė Harry :
- Tu tikriausiai juokauji ? – pagriebė šis iš manęs butelį . – viešbutyje jos nėra .
- Aš negaliu be jos gyventi, Harry . .
- Pats kaltas, - be jokiu emocijų tarė Harry .
- Tu gal juokauji ? Aš kaltas ?
- Kas vakar ėjo su ta merginą į pirmą aukštą ir kažką darė, aš net nenoriu pagalvoti ar tai tiesa .
- Harry . .
- Louis užsikišk . Aš atvežiau Amber čia . Aš jai padėjau viską suorganizuoti . Ji man kaip sesuo ir neleisiu jos skaudinti . Čia tas pats, kad tu įskaudintum Gemma . Louis susiprotėk  Dabar niekur nepasislėpsi, paparacių visur pilną . Jie paskelbs, bet kokį tavo žingsnį . Tu turi jos neskaudinti .
- Tu žinai kur ji yra ?
- Žinau .
- Harry maldauju pasakyk, - atsisėdau ant sofos .
- Ne , Louis aš prižadėjau . Viešbutyje jos nėra, ji yra kitur .  
- Harry, aš tavęs maldauju .
- Louis nieko nebus, - Harry atsistojo ir nuėjo miegoti .

***********************************
LIKE IR NUOMONĘ, AČIŪ.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą