2012 m. lapkričio 27 d., antradienis

`` 28 dalis ``




- Nesupratau ? – užrėkė Paul .
- Amber labai blogai .
- Mes po dviejų dienų grįžtame todėl niekur nevažiuosite .
- Gerai . . – įkvėpiau . – vaikinai pasilieka aš išskrendu .
- Mes nežadam pasilikti, - tarė vienu balsu vaikinai .

` Perrie `

Fuck, fuck, fuck . . Nenustojau kartojusi . Daniellė repeticijoje , Louis telefonas užimtas , Zayn neatsiliepia . O dar gydytojai pranešė, jog Amber reikia kraujo donoro . Daniellė taipogi neatsiliepia . Vaikščiojau iš vieno koridoriaus galo į kitą ir vis mintyse kartojau : fuck, fuck, fuck .
Prie manęs priėjo gydytojas :
- Panelė Edwards ?
- Taip ? – atsisukau .
- Kraujo banke neturime tokio kraujo grupės .
- Am . . Aš galiu .
- Kokia kraujo grupė jūsų ?
- B, - tariau .
- Netinka . . Panelės Meight yra O .
Fuck, fuck, fuck . . vėl keikiausi mintyse .
- Ji taip smarkiai nukraujavo ? – paklausiau .
- Persipjovė rankų venas, kaklą ir dūris į pilvą . Be to mes ją radome ne greitai . Maždaug 10 minučių po susipjaustymo .
Fuck . . vėl nuskeikiau . Perrie ! Nustok keiktis nieko nepakeisi . Fuck . . Jei čia būtų berniukai tikrai padėtų . Staiga suvibravo mano telefonas .
- Atsiprašau, - pasakiau gydytojui ir paėjau toliau . Skambino Dani . – pagaliau !
- Važiuoju parsivežti vaikinų .
- Juos išleido ?! – sukrykščiau.
- Jie stojo prieš valdyba . Prigrasino išmetimu . . bet jiems buvo nusispjaut .
- Ir vis dėl to valdyba juos išleido . .
- Taip . Aš netoli oro uosto . Kaip Amber ?
- Jai reikia kraujo donoro . . Kraujo banke nėra tokios kraujo grupės .
Daniellė nusikeikė :
- Gerai aš būsiu maždaug po 20 minučių .
Padėjau ragelį ir toliau vaikščiojau iš vieno koridoriaus galo į kitą . Taip pravaikščiojau tikriausiai visą amžinybe, bet pajutau rankas ant savo liemens. Atsisukusi pamačiau Zayn :
- O dieve ! – sukrykščiau ir šokau jam į glėbį .
- Aš ne dievas mažyt, aš Zayn, - Zayn nusijuokęs mane pabučiavo ir stipriai apkabino .

`Louis`

Palikęs daiktus Daniellės mašinoje greitai nubėgau į ligoninę . Zayn jau buvo apsikabinęs Perrie . Priėjau prie jų :
- Kaip ji ? – paklausiau .
- Einam .
Tai tarusi Perrie mane nusivedė į palatą . Vos man įžengus į palatą nutirpo visos galūnės . Vos atpažinau Amber . Ji buvo brunetė, visa išbalusi ir kaulu rinkinys :
- Manau tau niekas nesakė, kad ji serga nervine anoreksija . .
- Ką ? – pajutau gumulą gerklei . Užgniaužė kvapą .
- Ji labai nukraujavo . Reikiamos kraujo grupės kraujo neturi kraujo banke .
- Kokia jos grupė .
- O . . – Perrie tvardėsi nepravirkus i.
- Kur gydytojas ?
- Kam tau jis ?
- Aš būsiu donoru . . 


***************************************

Norėčiau like ir nuomonių : >>>
p.s sorr su tai baltais -..-

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą