2012 m. lapkričio 11 d., sekmadienis

`` 15 dalis ```


Po kelių minučių pasigirdo skambutis į namų duris :
- Aš nueisiu, - pratarė Amber ir nuėjo pradaryti durų. Už jų stovėjo Harry .
- Sveika, galiu užeiti ?
- Am . . Žinoma, - Amber įleido Harry ir jie du nuėjo į jos kambarį . – kažkas atsitiko ?
- Zayn su Louis vos nesusipjovė kaip kokie šunys, nors dabar nežinau ką jie daro .
Amber atsiduso :
- Aš girdėjau ką jūs kalbėjot.
- Aš taip ir galvojau . Bet žinai . .
- Aš girdėjau tą ką norėjau išgirsti ir man daugiau nieko nereikia . .
- Amber suprask . . Louis tave myli . .
- Tą patį sakė ir Zayn kai kalbėjo su Liam .
- Dėl to nesiginčiju, bet jis gal kalbėjo apie kitą merginą . Prieš tave sutinkant jis buvo susižavėjęs dar vieną merginą .
- Ką turi galvoje ? – Amber paklausė susidomėjusi .
- Na jis manau kalbėjo apie kitą merginą . . – mūsų pokalbį pertraukė suvibravęs Harry telefonas . Paskaitęs žinutę jis vėl atsisuko Amber . – važiuojam iki kokios kavinės ar panašiai ?
- Jūs kažką sugalvojot. – nusijuokė Amber.- bet važiuosiu .
Harry linktelėjo . Vos AMber pranešus tėvams, kad išvažiuoja ir su Harry išėjo . Ilgai nevažiavo, bet buvo jau sutemę :
- Jūs kažko jau prisimastėt, - pasižiūrėjusi į Harry nusijuokė Amber ir išlipo iš mašinos .
Ji su Harry nuėjo į kavinę, bet Amber stabtelėjo . Ji pamatė Louis :
- Tu man nesakei, kad jis čia bus, - sušnabždėjo Amber .
- Žinok jis peršikęs, nes labai bijo, - nusijuokęs Harry toliau vedė Amber link Lou .
Harry ją pasodino kaip mažą vaiką šalia Lou :
- Aš jus paliksiu vienus, - tai pasakęs jis išėjo .
Amber apsidairė :
- Kodėl nėra nei vieno žmogaus ?
- Užsakiau visą restoraną .
Amber nusišypsojo ir žiūrėjo į Lou :
- Aš jaučiu nualpsiu iš baimės .
- Už rankytės palaikyti gal ?
Lou nusijuokė :
- Em . . Nežinau nuo ko pradėti . Žinai kai pradėjom bendrauti pasirodei labai miela ir panašiai . Bet kuo toliau tuo labiau man pradėjai patikti . . Zayn tu irgi patinki, bet kaip draugė . Neseniai išsiaiškinom, kad jis myli kitą . . O be tavęs . . Dabar nebeįsivaizduoju savo gyvenimo . – Louis įkvėpė. – dievaži jaučiuosi paskutinis idiotas . Bet tęsiu toliau . Kai išėjai, vos nepasmaugiau Zayn, bet tik vos . . Amber aš nebežinau kaip man reikėtų gyventi be tavęs, ir kaip aš gyvenau ankščiau be tavęs, juk tu pati nuostabiausia, tobuliausia ir gražiausia visame pasaulyje . . Man visiškai nesvarbu, kad vartojai narkotikus . . Aš padėsiu kuo galėsiu. Ir norėčiau, kad mes būtumėm daugiau nei draugai .
Amber žiūrėjo į Louis kelias minutes nustebusi . Niekada nėra kažko panašaus girdėjusi . Bet tai buvo nuostabiausia ką ji yra girdėjusi :
- Jei tiesiai šviesiai pradėjom kalbėti tai tu man irgi patinki . Visą laiką kol miegojau prabuvai šalia ir panašiai . Kad ir per kelias valandas, bet padėjai man .
- Tai vadinasi tu sutinki ? – Louis pasižiūrėjo į Amber klausiamuoju žvilgsniu .
Ji linktelėjo ir Louis tartum gimė iš naujo . Jis greitai pripuolė prie Amber ir ją pasikabino ruošėsi pabučiuoti, bet Amber nusijuokė :
- Ėėė . . Taip nesidaro . Jei aš ir noriu būti daugiau, nei draugais tai nereiškia, kad imsi mane bučiuoti.
Louis nusijuokė ir užsakė vyno . Per tą laiką jie kalbėjosi jau ne kaip draugai, o kaip įsimylėję žmonės .

Kai Harry įžengė pro duris į jį susmigo visų žvilgsniai :
- Kas jums ? – išsitiesė ant sofos ir pasiėmė puodelį arbatos, kad ir kieno jis buvo .
- Atvažiuoja Perrie, - nusijuokė Zayn .
Harry užspringo arbata ir paskersavo į Zayn :
- Čia ?
- Ne, pas kaimynus .
Vos Zayn tai pasakius pro duris įžengė blondinė :
- Sveika saulelę, - nusijuokęs Zayn priėjo prie blondinės ir pabučiavo ją .
Harry perkreipė veidą, o Niall išmetė pasišlykštėjusią rožą :
- Gal čia yra žmonių ? – Niall pradėjo skersuoti į Zayn ir blondinę .
- Čia Perrie,- Zayn apsikabinęs nusivedė ją į vidų .
- Malonu susipažinti, - Harry pasakė ir pasislinko .
Harry pasižiūrėjo į Niall ir jie nuėjo į Hazzos kambarį . Bet vos spėjus jiems atsistoti pro duris įsiveržė Louis ir gretai nubėgo į savo kambarį :
- Kas tau ? – šūktelėjo Harry . 

2 komentarai: