2012 m. lapkričio 6 d., antradienis

`` 11 dalis ``





Po kelių minučių pro duris įžengė Liam :
-          Nekreipk į juos dėmesio . . – Liam nusijuokė ir atsisėdo šalia Holės . – Aš Liam, galima sakyti protingiausias iš čia .
-          Nu tik nereikia, - sušuko Louis prabėgdamas pro kambario duris .
-          Aš Holė, - nusišypsojo.
-          Nori susipažinti su Niall ? Mielas blondinukas .
-          Žinoma, - Holė šyptelėjo ir atsistojo, bet staiga susvirduliavo. Liam ją prilaikė .
-          Aš geriau tave prilaikysiu, - nusijuokęs, jis išėjo su Hole į svetainę .
Niall atėjo iš virtuvės valgydamas traškučius :
-          Šveika, aš Niall. Fainiaušiaš iš čia, - pasakė blondinukas valgydamas ir priėjo prie Holės .
-          Aš Holė, - tai pasakiusi ji prisėdo ant sofos .
-          Em . . Kaip tave galima dar vadinti ? – Paklausė Liam .
-          Zayn meilę, - besijuokdamas išbėgo Harry į kiemą . Paskui jį išbėgo Lou .
-          Debilai jūs, - iš paskos rėkdamas išbėgo Zayn .
-          Kodėl aš čia gyvenu . . – Liam nusijuokė ir su delnu prisidengė veidą .

Vakare Zayn nebeleido išvažiuoti Holei ir šiai teko likti pas juos .  Po kelių minučių Harry atėjo su kažkokia kortele :
-          Tai tu Amber Holė Meight ?
-          Harry !  – sušuko Lou. – parodyk ir man !
Holė atsiduso :
-          Taip . .
-          Manau negalima knaisiotis po kitų daiktus Harry . . – tarė Liam atsisukęs .
-          Bet tai juk tai tavo antras vardas Holė, juk tūrėtų visi tave vadinti pirmuoju vardu, - pasakė Niall .
-          Am . . Man nepatinka mano pirmasis vardas . . Jis man bjaurus . .
-          Bet tai labai gražus vardas ! – Harry vartinėjo Holės pasą ir atsisėdo ant sofos šalia kitų . – tau 18, gimei Manchesteryje, paskui gyvenai Bradford`e ir galiausiai persikraustei į Londoną . Kokios problemos ?
-          Man nepatinka mano vardas . Holė normaliau skamba .
-          Teks priprasti . Dabar tave vadinsim Amber, - pasakė Louis ir nusišypsojo .
-          Gal nereikia ? – Holė atsiduso .
-          Amber, nereikia gėdytis savo vardų . Mano vardas galima sakyti bobiškas, nes yra ir Louise ir Louis.
-          Mes tavęs nebevadinsim Hole, susitaikyk su tuo, - nusijuokė Niall .
Vakare Holė dabar jau priverstinai Amber vos nemaldavo, kad Zayn leistų jei važiuoti namo :
-          Tu vos nuo laiptu nenusivartei jei ne Harry ligoninei būtum, - Zayn žiūrėjo į Amber .
-          Bet . .
-          Jokių, bet . . panelyte marš į lovą, - pasakė Louis atėję iš virtuvės .
-          Jūs žiaurūs, - Holė susiraukė ir nuėjo į Zayn .
-          Kur Liam, Harry ir Niall ? – susipratęs paklausė Zayn .
-          Jie nuėjo prasiblaškyti su Liam, o aš nėjau, nes negalima tokio iškrypėlio palikti su žavia mergina, -  Nusijuokė Lou ir nuėjo į savo kambarį .
-          Jauti, kad nusišneki ?
-          Tik dėl tavęs mažuli, - sušuko Louis iš savo kambario .
Zayn nusijuokęs nuėjo į savo kambarį . Amber jau gulėjo lovoje kaip ir liepė Louis . Zayn priėjo prie spintos :
-          Džiugu, kad pasilikai, - šyptelėjo jis ir toliau kažko ieškojo .
-          Aš jaučiuosi tikra bėda .
-          Negalvok taip, mums labai malonu, - Zayn nuėjo nuo spintos priėjęs prie durų atsisuko į Holę . – Em . . jei ko nors reikės, aš būsiu svetainėje, kitame kambaryje yra Louis . Pas Harry, Liam ir Niall geriau jei kas neik, nes tikriausiai jie grįš girti, - nusijuokė ir ruošėsi eiti pro duris, bet Amber pridūrė .
-          Miegosi ant sofos ? – tai pasakiusi ji atsisuko į Zayn .
-          Na taip, o kas ?
-          Per mane turi miegoti ant sofos . Marš į savo lovą, o aš ant sofos .
-          Ne, nesidaro taip .
-          Darosi dar ir kaip .
-          Su sąlyga jei miegosi šalia manęs .
Amber, net pradėjo kosėti :
-          Juk tu iškrypėlis, - nusijuokė .
-          Lou . . kartai norėčiau, kad žmonės negirdėtų ką jis sako.
-          Aš būsiu ant pačio krašto, nes man nemalonu kai tu dėl manęs turi eiti ant sofos .
Zayn nusišypsojo evil šypseną :
-          Prie manęs neprisiliesi nei pirštu , supratai ? – Amber nusijuokė ir nusisuko nuo Zayn .
Kelis kartus ji akies krašteliu atsisuko į Zayn ir pasižiūrėjo kaip jis nusivelka džinsus ir merškinius, bet stengėsi labai daug nežiūrėti :
-          Patinka ? – nusijuokė Zayn .
Amber tik nusijuokė ir nieko neatsakė . Po kelių minučių ji pajuto kaip Zayn atsigula šalia ir užgesiną šviesą . Ji juto kaip Zayn alsuoja jai į nugarą ir perbraukia pirštu per nugarą :
-          Aš tau sakiau, neliesti manęs, nes klyksiu .
Zayn nusijuokė ir šiek tiek atsitraukė . Amber pati nejučia pradėjo šypsotis ir užmigo .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą