2012 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

`` 20 dalis ``



`Amber`
Atsisukau į merginas visa apsiverkusi :
- Ką jis sakė ? – priėjusi apsikabino mane Dani .
- Jis sakė, kad gailisi ir jei aš neatleisiu jis grįš . . grįš, kad atsiprašytų manęs .
- Bet Paul jo neišleis . .
- Kaip miela . . Jis pabėgs ir rizikuos išmetimu, kad galėtų tavęs atsiprašyti, - tarė Perrie .
- Važiuojam į klubą ? – pasiūliau nusivaliusi ašaras .
- Dabar ? – pasakė Dani .
- Taip, nuvažiuosime į mano ir Lou namą . Manau rasime kuo jums apsirengti .
Perrie ir Dani patrynė delnais ir nusijuokė evil juoku, aš irgi nusijuokiau . Pasiėmėm telefonus ir pinigine, bei nieko nelaukusios išėjom . Įsėdom į Daniellės mašiną ir nuvažiavom į mano namus . Vos įžengusios jos apsidairė, uždegiau šviesas visame name :
- Einam į antrą aukštą .
Merginos linktelėjo ir mes nuėjom į mano kambarį . Prasidarėm spintą :
- Rinkitės, - nusijuokiau . – nors nėra iš ko .
- Tu gal juokauji ? Čia užtektu dar kokioms 50 merginų aprengti .
Visos išsirinko juodas sukneles tinkančias klubams, apsiavėme aukštakulnius ir šiek tiek pasidažėme . Susiruošusios išėjome ir išvažiavome į populiariausią ir geriausią Londono klubą .

Vos atvažiavusios išlipom iš mašinos ir pamatėm pilną paparacių . Prasidėjo fotografavimai, vien blykstės . Pasijaučiau kiek nejaukiai, bet su merginomis žengėme toliau ir nuėjome į klubą . Jis jau buvo sausakimšas ir grojo garsi muzika, visur mirgėjo šviesos . Matėme kaip mus nužiūrinėjo kiti vaikinai . Nuėjusios prie baro užsisakėme stiprių gėrimų . Netrukus juos atnešė nuėjome prie staliuko ir gėrėm savo gėrimus . Išgėrusios ėjom pašokti . Po kelių valandų buvom  jau gerokai nusitašiusios :
- Mums taip negalima, - tarė Dani ir atsisėdo prie staliuko kartu su mumis .
- Jie gali ir mes galime, - tariau ir išsitraukiau iš rankinės cigaretes . – norit ?
- Juk gyvenam tik vieną kartą, - nusijuokė Perrie ir paėmė cigaretę, Dani ilgai dvejojusi padarė tą pati .
Kadangi klube rūkyti buvo negalima išėjom į lauką, prisidegėm cigaretes ir įtraukėm dūmo. Daniellė su Perrie iš karto pradėjo kosėti . Aš nusijuokiau :
- Tuoj galva apsvaigs, - nusijuokiau ir įtraukiau dūmą .
- Kaip gera, - nusijuokė apsvaigusi Daniellė ir pradėjo rūkyti .
Visos trys surūkėm po tris cigaretes ir grįžom į klubą . Buvom iki paryčių ir nusitašėm taip kaip niekada gyvenime :
 - Mums reikėtų jau grįžti, - Vos išlemenau atsirėmusi į Danielle .
- O kaip tu mus siūlai tai padaryti ? – nusijuokė Perrie ir išgėrė paskutinį savo gėrimą .
Pasižiūrėjau į vieną žavų vaikinuką :
- Palikite tai man, - nusijuokiau ir svirduliuodama nuėjau prie to vaikino.
Apsimečiau, kad netyčia į jį atsitrenkiau ir tada išsipylė jo gėrimas ant žemės :
- Oi, atsiprašau, girtumas daro savo .
Jis atsisuko į mane :
- Nieko tokio . Tūrėsite atsilyginti žalą, - nusijuokė šis . – Aš Ryan , o jūs ?
- Amber, - nusijuokiau ir nuėjau kartu su Ryan prie baro . – Du viskio, - pasakiau barmenui .
- Ką tokia graži panelė kaip jūs veikiate čia ?
- Aš čia su draugėmis, - Atsisukau į merginas . – nutarėme nusigerti ir pamiršti sunkumus ir kažkaip parsigabenti namo . Tikriausiai reiks palikti mašiną ir ryte grįžti jos pasiimti .
- Aš jus parvešiu, kai išgersime tai ką užsisakėme, - nusišypsojęs Ryan paėmė viskį ir akimirksniu išgėrė . tą patį padariau ir aš .
Netrukus grįžome pas merginas :
- Čia Ryan, jis parveš mus namo, - tariau ir svirduliuodama pasiėmiau rankinę .
- Rawrr, - sukikeno Perrie ir įsikabinusi į Danielle .
Vos mums išėjus į lauką Danielle su Perrie supykino ir šios greitai nulėkė į krūmus
- Kur jūsų mašina ?  paklausė Ryan .
- Ten, - parodžiau kitoje gatvės pusėje stovinčią juodą porsche .
Kai tik Dani su Pezz grįžo visi susėdome į mašiną :
- Kur jus vežti ?
Pasakėme viešbučio adresą ir netrukus jau buvome prie jo :
- Labai tau ačiū, - padėkojom ir įsikabinom viena kitai į parankes, nes vos pastovėjom  :
 - Gerai, kad netoliese gyvenu, gero vakaro jums, - Ryan dar kartą nusišypsojo ir nuėjo į namus .
Mes su merginomis šiaip ne taip užlipimo laiptais į savo kambarį ir nieko nelaukusios ėjom miegoti . 


***************************************

LAUKIU NUOMONIŲ IR ŽINOMA LIKE . AČIŪ :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą