2012 m. lapkričio 14 d., trečiadienis

`` 17 dalis ``



DABAR RAŠYSIU PIRMU ASMENIU : DDD

`Amber`

Praėjo jau daugiau kaip mėnuo kai aš su Louis esu pora . Gera žinia ir Liam su Danielle susitaikė . Dabar jie kartu ir vėl laimingi, o mano valkatos Harry su Niall dar forever alone . Dabar gyvename nuosavame name su Boo Bear, bet jis su vaikinukais išvyksta į turą todėl aš, Perrie ir Daniellė gyvensime bendrame vaikinų name .
Nuėjau į kambarį ir padėjau Louis krautis daiktus :
- kaip aš tavęs pasiilgsiu,- Pasakiusi padaviau Lou marškinėlius .
- aš tavęs dar labiau, - Louis prisilenkė prie manęs ir pabučiavo . – kalbėsimės telefonu, skype ir panašiai .
Šyptelėjau ir toliau padėjau jam dėtis daiktus .
Vakare jei jau tūrėjo išvykti . Aš su merginomis vos neverkėme :
  - Na gražuole, nereikia verkti, - Louis priėjo prie manęs ir apsikabino . – jei tu verksi ir aš verksiu .
- Aš tavęs pasiilgsiu . Visą mėnesį tavęs nematysiu . .
- Žinau mieloji, žinau .
Pasukusi galvą pamačiau, kad Zayn ir Liam taip pat apsikabinę savo merginsa . Niall su Harry apsikabino taip pat :
- Meile mano, važiuok su manimi, - Niall pasakė Harry
- Dieve, Niall aš nesitykėjau . Važiuosiu su tavimi visur .
Neiškenčiau ir nusijuokiau . Louis nusišypsojo ir dar kartą mane pabučiavo :
- Turime jau eiti . . – pasakė atėjęs Paul .
Vaikinai išėjo pro duris, o Daniellė iš karto apsiverkė . Aš su Pezz priėjusios ją apsikabinom :
 - jaučiu tuoj ir aš apsiverksiu, - tariau .
- Negraudinkit manęs, - pratarė Perrie ir visos trys pradėjom verkti .
Kiek apsiraminusios ėjom pasižiūrėti filmo .

Kitą ryta atsibudau ir nuėjau į virtuvę . Dani jau buvo atsibudusi :
- Labas rytas, - tariau vis dar vos nemieganti ir nuėjau pasidaryti kavos .
- Labas, - nusišypsojo Daniellė ir atsigėrė kavos iš savo puodelio . – skambino Liam .
- ką sakė ? – greitai atsisukau į ją.
- Sakė, kad jie jau yra Kanadoje .
Aš tik šyptelėjau ir užsiplikiau kavos . Po valandos prabudo Perrie :
- Kaip visada atsibundu paskutinė, - susiraukė ši . Aš padaviau jai kavos puodelį . – ačiū.
Po kelių valandų išėjom pasivalkioti po miestą . Prisipirkom visokių škurlių ir niekučių , Daniellė pasišviesino plaukus . Grįždamos užsukome į kavinę, atsigėrėm kavos ir prie mūsų priėjo kelios fanės :
- Galima nuotrauką su jumis ? – nusišypsojo kokių 14 metų mergaitė .
Mes sutikome ir visos keturios nusifotografavome . paskui dar priėjo kelios ir paprašė nusifotografuoti atskirai, o paskui visi kartu .

`Louis`

- Einam į klubą žmogau, - šūktelėjo Harry .
- Aš būsiu viešbutyje .
- Nebūk nuobodus, juk ir aš turiu merginą, nieko neatsitiks, jei atsipalaiduosi , - Zayn bandė mane įtikinėti
- Gerai, gerai eisiu .
 Susiruošę visi nuvažiavome į klubą . Paul iš karto prigrasino, kad nieko neprisidarytumėme . Aišku kaip visada mus sekiojo kokie 3 apsauginiai, velniai žino iš kur atsiradę, bet mes į juos niekada nekreipiame dėmesio ir darome ką norim .
- Einam išgert, - pasiūlė Harry .
- Aš neisiu . . – sumurmėjau .
Vos spėjus man tai pasakyti Zayn atnešė kažko stipraus :
- gerk drauge mano .
Aš atsidusau ir pradėjau gerti . Po kelių valandų buvome jau girti . Apsidairiau ir nuėjau prie kažkokios merginos, akyse per daug liejosi vaizdas todėl net nelaukęs ją pabučiavau .. Ji visai nesipriešino, nes irgi buvo girta . Po kelių minučių išsivedžiau ją iš klubo į lauką, mus apsupo žurnalistai . Ėmė klausinėti visokių nesąmonių, bet nieko neatsakęs, nusivedžiau tą merginą kol manęs nesustabdė Harry :
- Aš taip pat girtas, bet Lou einam atgal į klubą .
Aš atsidusau ir pabučiavęs dar kartą tą merginą nusekiau paskui Harry .

`Amber`

Kai grįžome su merginomis namo nutarėme eiti prie kompiuterio patikrinti ar vaikinai prisijungę . Jų nebuvo todėl nuėjo į twitter . Vos atsidariusi jį pamačiau visai nesmagių dalykų . `Louis Tomlinson and new girlfriend ` paėjusi kiek toliau pamačiau tą patį vaizdą ir su kitais vaikinais :
- Žinot ką ? – atsisukau į merginas vos neapsiverkusi .
- Kažin čia yra kirvis ? – paklausė Perrie kuri jau buvo apsiverkusi .
Daniellė priėjo prie lango :
- Prie mūsų durų žurnalistai, žinot ką sugalvojau ?
Daniellė išdėstė planą . Mes susirinkom reikalingesnius daiktus ir išėjom pro duris . Pasipylė begalė klausimų kaip : `ar matėte naujausias jūsų vaikinų nuotraukas ?`, `ką manote apie tai ?`, `kur jūs einate ?`
Daniellė užrakino duris ir atsisuko į žurnalistus :
- Nebevadinkite mūsų jų merginomis, - pasakė apsiverkusi ji .
Aš ir Perrie jau ašarojom . Visos įsėdom į Dani mašiną ir išvažiavom į viešbutį  


***************************************

LAUKIU NUOMONIŲ IR ŽINOMA LIKE . AČIŪ :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą