2012 m. lapkričio 29 d., ketvirtadienis

`` 29 dalis ``






Pažvelgiau į Amber kuri tikriausiai miegojo ir su Perrie išėjom pas gydytoją :
- Ponas Tomlinson ?
- Taip, būsiu donoru .
- Kokia jūsų kraujo grupė ?
- O .
Gydytojas pasiėmė telefoną ir kažkam paskambino . Tada mane išsivedė . Tūrėjau pasirašyti kažkokius popiergalius ir tik tada iš manęs ėmė kraują . Po pusantros valandos kankynės pagaliau baigė , bet dėl Amber būčiau atidavęs visą kraują . Tuos kraujo maišelius išsinešė . Nuėjau į koridorių :
- Brol, geriau prisėsk . Pabalęs , - tarė Zayn .
- Iš manęs išsiurbė tikriausiai kokius 5 litru kraujo ir dar norit , kad nebūčiau pabalęs .
Prie manęs priėjo seselė ir liepė atsigulti laukiamajame ant minkštų fotelių . Po dviejų valandų laukimo atėjo gydytojas :
- Panelei Meight perpylėme kraują, ji atsibudo . Kas ją įleisime tik vieną žmogų .
- Aš eisiu, - atsistojęs tariau .
Gydytojas linktelėjo ir išsivedė mane pas Amber . Įkvėpiau ir įėjau į palatą . Ji gulėjo  ir atrodė tokia pažeidžiama . Tokia . . kad ims ir sutrupės :
- Lou . . – nusišypsojo ji .
- Mieloji, neįsivaizduoji kaip tavęs pasiilgau, - Priėjau prie jos ir pabučiavau . Ji nusišypsojo . – kodėl nusidūrei ?
- Nežinau . . Kažkas užplaukė . . Pamačiau peilį ir užplūdo emocijos . .

`Amber`

Pamačiusi Louis labai apsidžiaugiau . Jo pasiilgau kaip dar niekada gyvenime nesu pasiilgusi kažko . Pastebėjau, kad jis nenuleido akių nuo mano kaulėto kūno :
- Būk geras nežiūrėk taip, - nusijuokiau .
- Negaliu, tu tokia . .
- Kaulėta .
- Ne . . Liekna . . Labai liekna .
- Gydytojas sakė, kad tas kraujas tūrėtų man kažkiek padėti . Klausiau kieno jis, bet man nieko nesakė .
- Na kaip čia tau pasakius, - Lou sutriko . Pamačiau ant jo rankos kraujo dėmelę .
- Tu tikriausiai juokauji ?  - gana ramiai pasakiau .
- Amber aš netūrėjau kito pasirinkimo .
- Tu man davei savo kraujo . Pats dabar nusilpai .
- Man viskas gerai, bet tu man svarbesnė, - Louis pabrėžė žodį Tu . -Turi pailsėti, - tai taręs pabučiavo mane ir išėjo iš palatos .

Per savaite mano būklė šiek tiek pagerėjo. Šiaip ne taip visi išprašėme gydytojo, kad mane paleistu ir galėčiau gydytis namuose . Norėjau su Lou važiuoti į mūsų namą, bet vaikinai užsispyrė , kad man bus geriau kol kas bendrame name . Jie visi nepripranta prie naujos mano plaukų spalvos, bet pažadėjau jiems, kad persidažysiu sena spalva . Vos man išlipus iš mašinos Louis paėmė mane ant rankų ir nunešė į namą :
- Lou . . Iš ligoninės ant rankų, į namus ant rankų , taigi turiu dar vaikščiojimo gebėjimus .
- Aš tave dabar visur nešiosiu, nes esi vis dar kaulinukė ir dar sutrupėsi, - Lou nusijuokė ir pastatė mane ant grindų, o pats nuėjo paimti daiktų . Po kelių minučių į namus susigrūdo visi . Jau ruošiausi lipti laiptais į antrą aukštą, bet Lou pribėgęs paėmė mane ant rankų . VĖL :
- Boo Bear . . – nusijuokiau .
- Susitaikyk su tuo mieloji, - nusijuokęs, pabučiavo mane ir nunešė į mūsų kambarį . – einu tau valgyt pagaminti, o paskui žiūrėsim .
Nusijuokęs Lou išėjo . Pasiėmiau telefoną ir parašiau žinutę Zayn, kad ateitų . Ilgai nelaukiau ir jis įžengė pro duris :
- Kvietei ?
- Turi cigarečių ? – paklausiau .
- Am . . Taip, bet kam tau jos ?
- Prašau . . Duok vieną .
- Ne, Amber nežadu duoti tau nei vienos cigaretės .
Zayn jau žadėjo išeiti, bet greitai atsistojau prieš jį :
- Labai, labai, labai prašau . Man tikrai labai reikia .
- Ne, Amber .
- Zayn . . – žiūrėjau jam tiesiai į akis .
Zayn atsiduso . Išsitraukė iš kišenės cigarečių pakelį ir padavė jį man, nusivedė į balkoną :
- Greitai surūkyk, kol Lou neatėjo .
Apsikabinau jį :
- Tu pats geriausias, - nusijuokiau ir užsirūkiau cigaretę .
Zayn kartu su manimi parūkė :
- Būk geras nieko nesakyk Lou . . – paprašiau .
Zayn linktelėjo ir išėjo . Parūkiusi atsipalaidavau ir pasijutau daug geriau .



***********************

NORĖČIAU LIEK IR NUOMONIŲ :>>

2 komentarai: