2012 m. gruodžio 18 d., antradienis

`` 38 dalis ``


`Louis`


Ryte prabudęs išlipau iš lovos, labai skaudėjo galvą, Amber šalia jau nebuvo . Nuėjęs į svetainę pamačiau ją miegančią ant sofos . Keista . Priėjau prie jos ir pritūpęs, pabučiavau į kaklą, skruostą, ranką . Ji prabudo ir greitai atsitraukė nuo manęs, bei kita ranka užsidengė žandą : 
- Atstok, - pasižiūrėjo į mane pilnom baimės akim .
- Amber kas yra ? – lėtai patraukiau uždengtą skruostą, ant jo buvo nemaža mėlynė . – dieve . . kas tau buvo ? – susirūpinau . Paskui pamačiau mėlynę ant rankos . – kas tau tai padarė ?
- Tu jai tai padarei idiote tu, - tarė atėjusi Danielle ir atsisėdusi šalia Amber ją apsikabino . 
- Aš negalėčiau jai trenkti . 
- Vakar galėjai . Išvadinai ją kekše, - pasižiūrėjo į mane žudančiu žvilgsniu Dani . – einam mieloji uždėsiu ledo . 
Amber su Dani nuėjo į virtuvę ir tada viską prisiminiau . Kaip trenkiau Amber ir tempiau ją link lovos . Kaip nusigėriau . Atsistojęs nuėjau į virtuvę : 
- Dėl dievo meilės . . Amber . . Aš maldauju atleisk man . . Aš paskutinis idiotas . Neįsivaizduoju kaip galėjau taip su tavimi pasielgti . Nekenčiu savęs . 
- Lou . . Atstok . . – paprašė Amber . Ji buvo išsigandusi . 
- Amber aš buvau girtas . . 
- Nekaltink alkoholio Louis, - sumurmėjo Dani . 



` Amber `

Vakare nuėjau ankščiau miegoti, nes jaučiausi labai pavargusi . Vos užmigusi pajutau kaip kažkas bučiuoją rankoje vietą kuri yra išnarinta, per kūną perėjo šiurpuliukai . Pramerkiau akis ir pamačiau Louis . Patraukiau ranką . Jis išėjo ir netrukus grįžo su puodeliu karštu šokoladu ir zefyrais . Žino mano silpnybes :
- Amber žiūrėk ką turiu, - sušnabždėjo . 
- Nenoriu . . – sumurmėjau .
- Aš žinau, kad tu neatsispirsi. – nusijuokė . 
- Sakiau, kad nekenčiu tavęs ? 
- Milijoną kartų . . 
Jis padavė man puodelį . Atsigėriau karšto šokolado :
- Aš tau vis tiek neatleidžiu . 
- Liam sakė, kad ranka išnarinta . .
- Praeis . .
Louis atsisėdo prie lovos ir padėjęs galvą ant lovos, pradėjo tyliai dainuoti : 
- You can't go to bed without a cup of tea
maybe that's the reason that you talk in your sleep
and all those conversations are the secrets that i keep 
though it makes no sense to me . . 
Šyptelėjau . Ir padėjau puodelį ant naktinio stalelio :
- Eik miegoti , bet su manimi nemiegosi .
Nusisukau į kitą pusę . Lou pradėjo glostyti mano nugarą, ir dainuoti visokias dainas, netrukus užmigau . 

Ryte atsibudau apie šeštą ryto . Louis miegojo prie lovos :
- Juk sakiau eiti į lovą . . – atsidusau ir praeidama pro jį perbraukiau ranka per plaukus . 
Nuėjau į virtuvę ir padariau visiems kavos ir nuėjau į svetainę . Įsijungiau TV ir žiūrėjau visokias laidas . Po pusvalandžio atsibudo Louis jis prisėdo šalia manęs :
- Patogu buvo ? – paklausiau .
- Žinok jau geriau šalia tavęs, negu be tavęs .
Lou atsistojo priešais mane ir pasilenkęs pabučiavo, atsakiau jam tuo pačiu : 
- Dėl dievo meilės Amber, jis tave primušo, o jūs jau laižotės ? Kur teisybė šituose namuose, - nuėjo bambėdama Danielle .
- Nesiparink Dani, - nusijuokė Lou . – atleidi ? 
- Ne, - šyptelėjau ir toliau žiūrėjau televizorių .

Visą dieną Louis neatstojo nuo manęs, atsiprašinėjo, nešė kavą, kalbėjo gražius žodžius ir panašiai . Galiausiai pradėjo man dovanoti pliušinius žaislus ir gėles :
- Louis atsiknisk nuo jos . . – sumurmėjo Dani .
- Kur visi ? – paklausė atsisukęs į mane Louis . 
- Jie išvažiavo į miestą, o aš pasilikau jūsų prižiūrėti .
- Danielle . . 
- Ne aš neatstosiu, prašom. – pasakė ir pasiėmusi pyrago nuėjo į savo kambarį . 
- Einu aš pamiegoti . . – tarusi nuėjau į miegamąjį.
Atsiguliau į lovą ir užmigau . Kiek vėliau prabudau : 
- Leisk man pamiegoti ir trauk savo letenas, - sumurmėjau užsimiegojusi .
- Stebėk kaip aš panaudosiu čiornają magija ir tu užmigsi ir tik ryte atsibusi .
- Sėkmės . . 
Louis prigulė šalia ir vos ne valandą glostė mano nugarą ir žaidė su mano plaukais . Na iš tikrųjų man tai patiko kol pro langą nepamačiau sningant :
- Lou . . Pasižiūrėk pro langą . 
- Nu va . . Rudens nebėra . O jis buvo šiltas . . 
- Na dėl šilumos nesiginčisiu . Bet dabar labai gražu bus .
Louis toliau glostė mano nugarą ir aš užmigau . 

 Atsibudau tik ryte :
- Juk sakiau, kad ryte atsibusi, - tarė Lou ir ruošėsi mane pabučiuoti, bet aš jam neleidau .
- Nieko nebus .
- Prašau, - patempė lūpą .
- Ne, - šyptelėjau ir nuėjau į vonią . 
Nuėjau į dušą , tie vandens lašiukai tikrai atgaivina . Apsijuosusi rankšluosčiu išėjau iš vonios pasiimti drabužių : 
- Aš nesupykčiau, jei jis nukristu, - pakelnojo antakius Louis . 
- Norėtum . 
- O tu dar klausi . Be to, gražus užpakaliukas .
Nusijuokiau ir pasiėmusi drabužius nuėjau į vonią . Per klaidą pasiėmiau Lou marškinėlius su užrašu `get out of my house` . Na tiek to būsiu su jais , jie man buvo didoki, bet bus gerai . Apsimoviau laisvas kelnes . Susišukavau plaukus į netvarkingą kuoduką ir išėjau į vonios . Galvojau Louis nepastebės, bet kur tau juk jo marškinėliai : 
- Ūū . . – nusijuokė . 
- Aš susipainiojau ir netyčia pasiėmiau tavo . Bet netyčia . 
- Taip, taip . 
- Nuveši pas gydytojus ?
- Žinoma, princesę..
Nuėjau į svetainę :
- Danielle . . nepradėk, - nusijuokiau . 


2 komentarai: