2012 m. gruodžio 10 d., pirmadienis

`` 36 dalis ``




` Liam `

Dani užrakino kambario duris ir žiūrėjo į mane gundančiom akim :
- Dani ? – nusijuokiau
Ji ėjo link manęs lėtų žingsniu . Atsisėdo man ant kelių ir pabučiavo . Tada lėtai atsegė marškinių sagą ir vis pabučiuodama mane nusišypsojo . Pradėjome abu šalinti drabužius . Daniellė niekada taip nesielgdavo . Mes bučiavomės ir po kelių minučių mūsų kūnai susiliejo . .

` Amber `

Ryte išgirdau kaip kažkas skambina į duris . Nubildėjusi laiptais žemyn nuėjau jų pradaryti už jų pamačiau Hazziu . Puoliau jam į glėbį :
- Garbaniau . Kaip čia atsidūrei ? – paklausiau atsitraukusi ir įleidusi jį į vidų .
- Zayn pasakė kur esi, nes atvažiavau pas draugę .
- Kas per draugės ? – nusijuokiau .
Padaviau kavos puodelį ir pati jos atsigėriau :
- Taylor, - šyptelėjo ir gurkštelėjo kavos .
Užspringau ir pradėjau kosėti :
- Tu ką ? Smegenis pašalai ? – užrėkiau . – žinai kiek vaikinų ji tūrėjo ?
- Aš ją myliu Amber .
- Different dick every day, - sumurmėjau.
-Ei, ei, ei , - susiraukė Hazza .
- Nepritarsiu tam . Galit mane užmušti, bet man nusispjauti .


` Zayn `

Prabudęs Amber neradau lovoje . Nuėjau į vonią, nusiprausiau ir apsirengęs nulipau laiptais žemyn  :
- Heleu, - šyptelėjau .
- Labas, -   Amber sumurmėjo ir atsigėrė kavos
- kas yra ?
- Buvo Harry ir jis draugaus tikriausiai su Taylor .
- Idiotas, - sumurmėjau . – nenustebčiau jei šiandien su ja permiegos . .
- Nieko nebesakyk, - Amber sumurmėjo ir nuėjo į svetainę, išsidrėbė ant sofos ir įsijungė TV . – šiandien man reikės nuvažiuoti pas gydytojus, nuveši ?
- Žinoma, - šyptelėjau ir prisėdau šalia .

` Harry `

Su Taylor vaikščiojom po parką, susikabinę už rankų :
- Šypsokis, - perkošiau per dantis .
Atsisukusi ji pabučiavo mane, greit atsitraukiau :
- Ką tu darai ? – užrėkiau
- Reputacija taisau mūsų . Tai bus gera reklama .
- Pasakyk, kad juokauji, - sumurmėjau .
Visą laiką pravaikščiojom po parką, paskui nuvažiavom į viešbutį ir prie jo kaip visada buvo pilną apsauginių .

` Amber `

- Atvažiuos Louise ? – sukrykščiau .
- Taip. – Zayn nusijuokė .
- Neįsivaizduoji kaip noriu ją ir Lux pamatyti .
Išgirdau kaip kažkas skambina į duris, teta darė kavą, o aš nuėjau atidaryti durų . Už jų stovėjo Lou su Lux ant rankų . Pribėgusi jas apsikabinau . Staiga už mano akių užkliuvo puokštė rožių :
- Ką Tom sugalvojo ? – nusijuokiau .
Vyriškis patraukė gėles nuo veido tai buvo Louis :
- Tu ? !
- Staigmena, - nusijuokė Zayn .
Atsisukau į jį ir žudančiu žvilgsniu pasižiūrėjau :
- Juokauji ?
Lou su Lux ir Louis įėjo į vidų . Louis apsikabino mane ir padavė rožes aš be jokių jausmų šyptelėjau :
- Amber, aš labai atsiprašau . .
- Man neįdomu .
- Tu žinai kaip kankinausi ?
- Tikriausiai Megan neaplanko ?
- Ką tu čia šneki ? Jau kelintą dieną su ja nebūvau .
Atsidusau . Lou atsisuko į mane :
- Galėsi trumpam prižiūrėti Lux ? Aš tūrėsiu susitikti su Flack .
- Kaip aš tokio angeliuko prižiūrėti negalėsiu ? Žinoma galiu. – šyptelėjau ir nuėjau prie Lux . Paėmiau ją ant rankų . Pajutau šiltas rankas ant savo liemens :
- Boo ! – sušuko Lux ir ištiesė rankutes link Louis . Padaviau jam ją . Jis su ja pradėjo žaisti, o ji nenustojo juoktis .
- Būtų geras tėtis, -  nusijuokė, bei paerzino Lou ir išėjo pro duris .


Po kelių valandų kai jau buvo grįžusi Lou Louis nusitempė mane į mano kambarį :
- Amber kiek gali mane ignoruoti ?
- Visą gyvenimą .
- Tai mane pražudys . .
- Man nesvarbu . .
Iš pirmo aukšto pasigirdo Zayn balsas :
- Saulelę važiuojam .
Pasižiūrėjau į Louis ir išvažiavau su Zayn pas gydytojus . Eilės ilgai laukti nereikėjo, nes buvo mažai žmonių :
- Na jūsų sveikata labai gerėja, - šyptelėjo gydytojas . – mažiau nervinatės ?
- Galima sakyti taip .
- Jei ir taip toliau po savaitės viskas tūrėtų būti gerai .
Padaręs tyrimus gydytojas mane su Zayn išleido :
- Aš tave paleisiu prie namų ir važiuosiu į parduotuvę .
Linktelėjau . Įžengusi į namus apsidariau ir pamačiau, kad nieko nėra namie :
- Yra kas nors ?
Tyla . . Atsidusau ir nuėjau į savo kambarį . Uždariau duris ir pajutau šiltas rankas ant liemens :
- Zayn per greit grįžai, - sumurmėjau ir atsisukusi pamačiau Louis . Jis mane pabučiavo . Atstūmiau jį . – nesakyk, kad susitarėt .
- Dėkok Zayn, - nusijuokė ir apsikabinęs mane, vėl pabučiavo .
- Atšok, - sumurmėjau ir atsitraukiau . – tu man užneši į prievartautoją .
Louis vėl priėjo prie manęs ir apsikabinęs, karštai pabučiavo . Tas bučinys nebuvo toks kaip kiti . . Jis buvo iš ilgesio . Atsakau jam į bučinį ir pajutau kaip jis nusišypsojo :
- Niekada tavęs nepaleisiu, - šyptelėjau .
- Išprievartausiu dabar, - pradėjome juoktis .
- Eik į šoną tada, - nusijuokiau .
Į kambarį įžengė Zayn :
- Taip, kad ponas bukagalvi . Nebandai sunervinti Amber, nes jos sveikata gerėja . – tai pasakęs jis išėjo .
Nuėjau į svetainę, ten žaidžiau su Lux . Ji tikrai labai miela mergytė . Po kiek laiko Lou ją išnešė į kitą kambarį pamiegoti .

Vakare galvojome ką reikės daryti su kambariais . Arielle vis galvojo ką daryti, bet galiausiai pasiūliau :
- Aš miegu ant sofos , teta savo kambaryje , Lux su Lou svečių kambaryje, o Zayn su Louis vienoje lovoje, o Harry tikriausiai su Taylor viešbutyje .- nusijuokiau .
- Tikriausiai juokauji ? – paskersavo Zayn .
- Ne, - nusijuokiau .
- Prilysi prie manęs, nukaposiu galūnes, - pagrasino Lou .
- Oi, oi, oi tik nereikia, - nusivaipė Zayn ir jie nuėjo į kambarį .
Lux su Lou irgi nuėjo miegoti aš pasiėmusi pledą ant sofikės .

Naktį pajutau kaip kažkas mane liečia :
- dar priliesk ir koją suvarysiu į klyną, Louis. . – sumurmėjau miegodama .
- Iš kur tu žinai, kad aš čia ? – tyliai nusijuokė .
- Aš tavo kanopas pažįstu . Jau nori šalia ane ? – nusijuokiau prasimerkusi .
- TAIŠKIAI .
Nusijuokiau ir pasislinkau . Louis atsigulė šalia ir apsikabino mane . Abu užmigome .

9 komentarai: