2012 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

`` 31 dalis ``





- Amber tu negali dabar, - Zayn atsisuko į mane .
- Aš nebebūsiu čia .
- Aš pasirūpinsiu, kad saugiai nuskristum pas tetą ir būsimu kokią savaitę kartu .
Aš linktelėjau . Neužilgo grįžome namo . Louis jau buvo grįžęs . Užlipau kaiptais į antrą aukštą, nuėjau į kambarį . Išsitraukusi lagaminą pradėjau krautis daiktus :
- Amber ? Kur tu ? – paklausė įėjęs Lou .
- Nesikišk, bėk pas Megan, - tada prieš akis išvydau senas nuotraukas . Louis ir kažkokios merginos prie viešbučio . Atsisukau į jį . – čia ta pati kuri buvo su tavimi Los Angeles ? Taip ?
- Amber kur važiuosi ?
- Atsakyk  ! – užrėkiau .
- Taip, - Louis nuleido akis .
Nieko nebeatsakiau ir susikroviau daiktus . Pakviečiau Zayn, kad padėtų nuvilkti lagaminą . Bet Louis atsistojo priešais mane ir pabučiavo, atsitraukusi trenkiau jam :
- Nedrįsk manęs liesti . Supratai ? Tarp mūsų viskas baigta . Pats viską taip padarei .
- Amber . . – pamačiau Louis akyse ašaras, labai jo pagailo .
- Lou, pats viską taip pavertei, pats kaltas . .
Atėjo Zayn jis nunešė mano lagaminą į mašiną . Atsisveikinau su visais ir su Zayn išvažiavom .Jis pasiėmė telefoną . kadangi sėdėjau šalia viską labai gerai girdėjau :
- Labas katinėli, - nusijuokė Perrie .
- Labas, mažute . Atsimeni kai sakiau, kad važiuosiu su Amber, nes . .
- Louis taip ? Viską suprantu . Man nuvažiuoti ir parodyti iš kur kojos dyksta ?
- Ne, Perrie, mieloji nereikia . Dar netyčia užmuši .
Jie nusijuokė ir tęsė pokalbį :
- Jei viskas bus gerai su Amber sveikata, grįšiu po savaitės, gal ankščiau .
- Pasiilgsiu .
- Aš irgi . Paskambinsiu .

Baigęs pokalbį Zayn atsisuko į mane ir šyptelėjo .

` Louis `

Negalėjau patikėti, kad Amber ėmė ir išvažiavo . Ir kas man užėjo ? Būti tokiam bukapročiui ir eiti pas kitas kai šalia turi nuostabiausią žmogų pasaulyje ? Kas aš per žmogus taip negerbiantis savo mylimosios . Louis tu esi didžiausias bukagalvis visoje planetoje . Staiga, išgirdau kaip kažkas grįžo ir pradėjo lipti laiptais ir eiti link mano kambario . Durys prasivėrė ir pamačiau Danielle su Perrie :
- Kas tu per žmogus ? – užrėkė Perrie . – įsivaizduoji kaip ji dabar jaučiasi? Louis kas tau pasidarė ?
- Nerėk, - sumurmėjau .
- Dabar aš rėksiu, - užrėkė Dani . – kas tau pasidarė rimtai ? susisuko smegenėlės ? Gal vartoji kažką ? Susivok . . Praradai Amber . Ir gali kaltinti tik save .
Susisėmiau už galvos ir atsisėdau ant lovos .
Pro duris įžengė Liam :
- Dani ? Turi kai ką pamatyti . Perrie einam kartu .
Perrie su Danielle pasižiūrėjo į mane dar kartą žudančiu žvilgsniu ir nuėjo .

` Perrie `

Su Liam ir Danielle nuėjom į svetaine . Pamačiau sumaitotą mašiną kaip Zayn . Atsisukau į Liam :
- Kas čia ?
- Per žinias sakė, kad mašinoje buvo mergina su vaikinu prie oro uosto susidūrė su sunkvežimiu . .
- Supranti, kad tai tokia pat mašina kaip Zayn ! – užrėkiau . Nutirpo visas kūnas ir tada išgirdau toliau kalbantį žinių vedėją .
` Žmonės buvę automobilyje žuvo ` . Greitai pradėjau ieškoti mobilaus . Pradėjau skambinti Zayn . Jis neatsiliepė, Amber irgi . Atsisukau į Liam :
- Jie neatsiliepia .

1 komentaras: