2012 m. gruodžio 6 d., ketvirtadienis

`` 35 dalis ``





Kaip nesveika pradėjau juoktis ir kartu su manim jis . Zayn priėjo prie manęs ir apsikabinės pabučiavo . Prirėmė prie sienos . Bučiavomės . Pradėjau atsamstinėti jo marškinius, ji atsegė mano suknelę :
- Nieko nebus, - sumurmėjau jį bučiuodama .
- Amber . . Juk žinai, kad myliu tave .
Sustingau :
- Ką ?  - atsitraukiau .
- Ups ..
- Zayn tu, turi Perrie . .
- Su ja pasilikau dėl to, nes norėjau, kad Louis būtų laimingas su tavimi . Myliu ją, bet ne taip kaip tave .
- Eik pamiegot .
Paliepusi ir susitvarkiusi išėjau iš jo kambario . Nusvirduliavau iki registratūros ir užsisakiau kitą kambarį . Tiksliau gretimą . Vos įėjusi į savo kambarį kritau į lovą ir užmigau .

Ryte atsibudusi išėjau iš kambario ir ruošiausi eiti pas Zayn, bet prie mano kambario stovėjo didelis pupsikas :
- Ką jus čia veikiat ?
- Aš Džonis, tavo asmens sargybinis . na ir Zayn .
- Kas tave pasamdė ?
- Negaliu sakyti .
- Koks skirtumas . . – sumurmėjau ir nuėjau į Zayn kambarį. – ką apsauginis veikia čia ?
- Koks ?
- Džinis ar kas jis toks ?
- Džonis, Amber, Džonis, - nusijuokė ir nusisuko ant kito šono .
- Kas yra ?
- Galvą skauda . .
Atsiguliau šalia Zayn :
- Lia, lia,lia . – nusijuokiau . – gal važiuojam namo ? Nu pas tetą .
Zayn linktelėjo . Apsirengęs išėjo su manimi iš kambario . Džonis sekė paskui mus . Išėjus mums iš viešbučio mus apspito fanės . Zayn kelioms pasirašė ir nusifotografavo su jomis . Aš palaukiau nuošaliau . Tada išvažiavom namo .
Vos įvažiavom į tetos kiemą Zayn atsisuko į Džoni :
- Tu gali važiuoti kur nori, ką aš žinau . Kai kur nors važiuosim paskambinsiu .
Džo linktelėjo ir nuvažiavo, o aš su Zayn nuėjome į namus . Vos įžengėm pro duris teta gerdama arbatą burbtelėjo :
- Kaip naktis ?
- kas tau yra ? – nusijuokiau.
- Iš Zayn sprendžiant buvo bemiege naktis .
- Jėzau . . – nusijuokiau ir nuėjau į savo kambarį .
Pasiėmusi telefoną paskambinau Dani :
- Eleu, - sumurkė ji .
- Labas. Kai jums sekasi ?
- Am . . Esam penkios merginos ir vaikinai tuoj išprotės, - nusijuokė ji . – vakar klube buvai ? Gerai jiems atsakei .
- Aš buvau girta, - sumurmėjau .
- Taigi matėsi iš tavo rožos.  Nori su Louis pakalbėti ?
- Neturiu ką jam pasakyti .
- Perrie paleisk Liam ! – nusijuokė ji . – turiu eiti griauna namus.
- Iki. – nusijuokiau .
Atsisukusi pamačiau tarpduryje stovintį Zayn :
- Kada į Londoną grįšim ?
- Tu grįši, aš – ne . . – atsidusau .
- Ėėė . . Aš tave prižiūrėti turiu .
- Taigi nepražūsiu .
- Tave žinant visko gali būti .
Nusijuokiau . Nuėjome į svetaine ten visi trys susėdome žiūrėti filmų .

` Louis  `

- Aš einu pasivaikščioti, - sušukau ir išėjau pro duris . Buvo jau ruduo ir keik vėsoka, bet ai .
Gavau žinutę nuo Megan : ` Sveikas, gal nori susitikti ? pasiilgau xx`
` labas neturiu dabar laiko `
Ji greit atrašė : ` am :( xx `
Nieko neatrašęs, toliau vaikščiojau . kelis kartus skambinau Amber, bet ji neatsiliepė . Ji mane aiškiai ignoruoja ir tai mane žudo, prie manęs pripuolė kelios  fanės, atlikau savo pareigą ir ėjau toliau . Manau padariau gerą darbą pasamdydamas Džo . Bent apsaugos Amber .

` Amber `

Arielles nebuvo Zayn vaikėsi mane po visus namus ir grabaliojo :
- Viskas baik ! – juokiausi ir išbėgau į lauką .
- Ataik, ataik .
- Gėrei ? – juokėmės abu, kol nenugriuvom ant žolės.
Juokėmės ir gulėjom . Staiga suvibravo Zayn telefonas jis atsiliepė :
- Taip ?
- Perrei tonzilių uždegimas ... – tarė Dani .
Zayn atsiduso :
- Aš jai paskui paskambinsiu .
- Kas atsitiko ? - paklausiau .
- Pezz tonzilių uždegimas
- Blogai . Gal tau reikėtų grįžti ?
- Net nežinau .
Ta akimirką grįžo teta ir mums teko grįžti į vidų .

1 komentaras: