2012 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

`` 32 dalis ``




` Amber `

Visą laiką kol skridom pramiegojau Zayn ant peties . Jau dabar ilgiuosi Louis, bet negaliu taip . Jis mane išduoda su kitomis . .

` SIETLAS `

- Fuck yeah, nugriausim čia viską, - suriko Zayn ir nusijuokė kartu su manimi .
Pasiėmiau telefoną :
- Mūsų jau pasigedo, man 30 praleistų skambučių,- tariau .
Zayn pasiėmė telefoną :
- Pas mane, daugiau . Ir daugelis nuo Perrie.
Zayn perskambino jai :
- Kas atsitiko ?
- O dieve Zayn, - net iš toliau girdėjosi, kad Perrie buvo panikoje ir verkė .
- Kas atsitiko, Perrie ? !
- Per žinias pranešė, kad žuvo mergina su vaikinu važiuojantys į oro uostą . Jūsų amžiaus. Mašina buvo tokia kaip tavo . Aš vos nemiriau .
- Jei būčiau žuvęs, tai paskambinčiau ir praneščiau tau .
- Zayn nejuokinga ! – nusijuokė Perrie .
- Mes dabar važiuosim pas Amber tetą . Paskui paskambinsiu .
Atsisukau į Zayn :
- Kas buvo ? – paklausiau .
- Iš kažkur išgirdo, kad žuvo mergina ir vaikinas mūsų amžiaus, važiuojant į oro uostą, ir dar mašina kaip mano, tai visi peršikę buvo, - nusijuokė Zayn ir įdėjo lagaminus į mašiną .
- Čia kaip prišikta jūsų pažįstamų, namų ir automobilių .
- Nu aš juk Zayn Malik, - nusijuokė Zayn ir abu įsėdom į mašiną, bei pajudėjom link mano tetos .

Už maždaug valandos buvome prie mano tetos namų . Zayn atsisuko į mane :
- Ji žino, kad aš būsiu ?
- Žinoma žino, - šyptelėjau ir išlipau iš mašinos . Teta išėjo iš namo ir pasitiko mus .
- Amber ! Senei tave mačiau, - teta priėjusi prie manęs apkabino mane . – o tas vaikinukas tavo vaikinas ?
- Draugas teta, draugas, - nusijuokiau .
- Laba diena, - priėjęs Zayn šyptelėjo . – Aš Zayn Malik, - nusijuokė .
- Aš Arielle . Pavardės manau nebūtina sužinoti . Bet vadinkite mane Ari jei norite . Eime į vidų jau sutemo .
Visi trys įėjome į vidų . Buvo labai jauku . Susėdome prie stalo ir gėrėme kavą :
- Einu paimti lagaminus, - tai pasakęs Zayn atsistojo ir praeidamas pro mane perbraukė pirštu per nugarą .
- Zayn ! Baik ! – nusijuokiau .
Ji taip pat nusijuokęs uždarė duris.


` Louis `

Visą laiką gulėjau lovoje ir žiūrėjau į lubas . Jaučiausi kaip kokia mažvaikė mergaitė . Ir tikrųjų norėjau eiti ir prisigerti, bet neapsisprendžiu ar tikrai noriu . Iš virtuvės pasigirdo Dani balsas :
- Louis, eikš vakarieniauti .
- Atstokit !
Dabar man galas, pagalvojęs pasižiūrėjau link durų . Netrukus atėjo Dani :
- Arba lipi aš lovos arba išvilksiu .
- Nebijau aš, - sumurmėjau .
Dani pasižiūrėjo į mane žudančiu žvilgsniu ir ištempė iš lovos . Iškritau iš lovos ir gulėjau ant žemės :
 - Taigi suspardysiu, - sumurmėjo .
- Spardyk .
Pasiėmusi mane už rankos pradėjo vilkti į koridorių . Žinoma, jai ne kaip sekėsi, bet toliau gulėjau ir leidausi velkamas .
- Stokis, - paliepė .
- Nepriversi .
- Stokis !
Pasižiūrėjau į Dani . Jos žvilgsnis buvo žudantis . Atsidusau :
- Nervini tu mane, - tai pramurmėjęs atsistojau ir nuėjau kartu su ja į virtuvę . Perrie su kažkuo kalbėjosi .
- Labai džiugu, kad viskas gerai , - pasakė ji . – mes einam vakarieniauti .
Įsikišusi telefoną į kišenę grįžo prie stalo .
- Zayn su Amber jau pas jos tetą . Sakė labai miela moteriškė, - prasitarė valgydama .
- O kur ? O kur jie yra ? – paklausiau .
- Nesužinosi . Skanaus visiems, - pasakė Pezz ir toliau vakarieniavom .


` Amber `

- Teks miegoti vienoje lovoje, - nusijuokė teta . Mes su Zayn susižvalgėm . – tik rytoj ar poryt bus baigtas tvarkyti svečių kambarys .
- Rawrr mažule, - pakelnojo antakius Zayn  .
- Prisiliesi prie manęs, išspirsiu iš lovos, - nusijuokiau .
Abu nuėjom į kambarį . Zayn atnešė daiktus . Išsitraukiau naktinukus :
- Nėra vonios ? Gal ji juokauja ? !
- Nusiramink, - Zayn nusijuokė ir išsidrėbė ant lovos . – eik į pirmą aukštą
- Pažadinsiu tetą , - susiraukiau .
- Renkis čia , - nusijuokė .
Pasižiūrėjau į Zayn kreivu žvilgsniu :
- Aldona nedurna, - nusijuokiau .
- Aš nežiūrėsiu .
- Jei tu nežiūrėsi tai čia bus tas pats, kas iš kiaulės balerina .
- Aš pažadu .
- Nusisuk, - paliepiau .
Zayn nusijuokė ir nusisuko . Greitai nusivilkau palaidinę ir džinsus . Tada užsivilkau naktinius .
- Tavo kauliukų nebesimato beveik, - nusijuokė .
- Užmušiu, - mečiau į Zayn pagalvę .
Pagavęs pagalvę padėjo ją .
- Tu nieko prieš jei nuogas miegosiu ? – nusijuokė .
- Tik pabandyk ir varysi į svetainę ant sofos, - nusijuokiau .
 Zayn nusijuokęs nusivilko marškinius, bei džinsus . Negalėjau atplėšti nuo jo akių :
- Nežiūrėk, nusisuk, aš gėdijuosi, - mėgdžiojo mano balsą ir juokėsi .
Pasivaipiau ir atsiguliau į lovą, netrukus šalia atsigulė ir Zayn . Atsisuko į mane ir tvardė juoką :
- Pažaidžiam ?
- Tu gal girtas ? – atsisukau į jį .
Zayn pradėjo juoktis . Taip pradurniavom kelias valandas kol užmigom .

**************************

Norėčiau LIKE ir NUOMONIŲ : )))

1 komentaras: