2012 m. gruodžio 15 d., šeštadienis

`` 37 dalis ``



Ryte prabudusi pamačiau, kad esu savo kambaryje . Išlipau iš lovos, nuėjau į vonią ir apsirengusi nuėjau į svetainę . Ten sėdėjo Louis :
- O gražuolę meilės duok, - nusijuokė . – graži šieno kupeta.
Nusijuokiau ir pasitvarkiusi plaukus atsisėdau šalia :
- Šiandien .. – pasakė .
- Ką šiandien ?
- Minsim į Londoną .
- Nenoriu, - sumurmėjau .
- Aš tavęs juk čia nepaliksiu . Man koncertai, taip, kad važiuosi kartu .
- Pasiliksiu .
- Amber , - Louis susiraukė .
- Nėra tokios .
- Amber Hole Meight prašau su manimi kartu važiuoti atgal į Londoną .
- Nieko nebus, tu mane čia aplankysi .
- Gerai, nevažiuosiu atgal .
- Paul tave po egle pakabins .
- Tu nevažiuosi ir aš nevažiuosiu .
- Man čia geriau, nereikia tiek nervintis .
- Aš tavęs labai prašau, paskui jei jau taip norėsi galėsim grįžti .
Atsidusau ir sutikau, Lou mane pabučiavo . Tūrėjau pradėti dėtis daiktus, bet puse jų palikau . Atsisveikinusi su teta išvažiavom visi į oro uostą . Harry vėlavo, nes tūrėjo susitikti su Taylor , vos atvažiavęs peržvelgė mane :
- O labas Amber .
- Su tavim nesišneku, - sumurmėjau .
- Kas jai ? – paklausė .
- Paukšteliai čiulba, - tyliai nusijuokė Lou .
- Aš viską girdėjau .

Lėktuve visą laiką pradurniavom, rėkavom ir panašiai . Kažkokia moteriškė stengėsi mus nuraminti, bet beviltiškai . Atskridę į Londoną nuvažiavome namo ir pasidėję daiktus išvažiavom aplankyti Pezz. Vos mane pamačiusi suklykė :
- Amber ! – ir staiga sušnabždėjo . - Fuck, negaliu klykti .
Pribėgusi ją apsikabinau . Abi nusijuokėm , Zayn priėjęs ją pabučiavo ir paskui jie pasilaižė, tiesiogine to žodžio prasme . Buvo labai šlykštu, bet visi tik nusijuokėm, Zayn visą laiką buvo apsikabinęs, Perrie . O mes su ja kalbėjomės . Po kiek laiko grįžom į namus juose buvo Dani su Liam ir Niall . Blondinas pribėgęs mane apsikabino :
- Mano meilęę, - pradėjo rėkti .
- Saldainiukas mano, - nusijuokiau irgi jį apsikabinusi .
- Šiaip čia aš esu, - susiraukė Lou .
Mes su Niall nusijuokėm ir atsitraukėm vienas nuo kito, priėjusi prie Dani apsikabinau ją, o paskui Liam .
Visą vakar praleidom linksmai laiką, bet Harry vis nepaleido telefono iš rankų . Atėmiau jį ir įsikišau į kišenę :
- Atsiduok, - sumurmėjo ji .
- Negausi .
- Duok .
- Nesulauksi, nueisi miegot, neparašęs Tay .
- Ji Taylor, netrumpink vardo .
- Oi, oi, oi . Aš ją T vadinsiu .
Harry susiraukęs toliau sėdėjo .


*po dviejų savaičių*

Viskas kolstosi gan neblogai, vaikinai turi laisvo laiko ir tai yra labai gerai . Daugiau laiko prabūna su savo merginomis . Perrie paleido iš ligoninės, bet dainuoti negalės iki metų galo . Na, o aš vis bandau atitraukti, Harry nuo Taylor . Ji juo naudojasi ir dabar ji daug daugiau išpopuliarėjo . Vis kalu jam į galvą, bet jis tartum užburtas jos . Dabar aš šoku toje pačioje šokiu grupėje kaip ir Danielle . Grįžus mums iš pasirodymo Dani nuėjo pas Liam, o aš pas Louis, jis miegojo, prie lovos mėtėsi keli buteliai `Jack Daniel‘s` :
- tiesiog nuostabu, - sumurmėjau .
Išvažiavau vos kelioms dienoms ir jis jau girtas . Pastebėjau kaip jis prabudo :
- Visada žinojau, kad esi kalė, - sarkastiškai nusijuokė .
- Girto nuomonė, man neįdomi .
Jis išlipo iš lovos ir trenkė man . . pala . . ką ?! Nugriuvau ant žemės ir pasižiūrėjau į jį . pravirkau ir užsiėmiau už žando . Jis vos paėjo . suėmė man už riešo ir pradėjo tempti link lovos . Jis labai spaudė jį . Iš skausmo suklykiau į kambarį įbėgo Zayn su Harry . Louis jau žadėjo trenkti Harry, bet jis pirmiau jį atjungė :
- Sorr, bro . Kitaip neina .
Zayn pritupės prie manęs laikė apkabinęs . Nuėjom į virtuvę, Dani su Perrie man uždėjo ledo :
- Pasikviesiu saviškes ir primušim jį, - sumurmėjo Perrie .
- Am . . Manau ir mūsų šokių grupė praverstų, - šyptelėjo Dani.- pala . . lūpa prakirsta . .
Perrie nuvalė kraują . Liam pasižiūrėjo į mano riešą :
- Man atrodo jis išnarintas . Mėlynė yra . .
- Praeis, - šyptelėjau, bet iš karto susiraukiau, nes suskaudo žandą .
- Skausmą , bent jau man numalšina, saldumynai . Eisim skausmą numalšinti, - tarė Niall .
Mane apsikabino Harry, pamačiau kaip ateina Louis su buteliu rankose :
- Tai jau kito glėbyje ? – surėkė jis . – aš neklydau, kad tu . .
Nespėjęs pabaigti Zayn jam trenkė :
- Nedrįsk jos taip vadinti .
Louis vėl atsijungė, bet jaučiu, kad dabar ilgesniam laikui :
- Nebemuškit jo, - pravirkau .


1 komentaras: