2012 m. gruodžio 5 d., trečiadienis

`` 34 dalis ``





` Louis `

Žiūrėjau televizorių ir sėdėjau ant sofos tik ant manęs atsisėdo Leigh :
- Sveikutis, - sumurkė .
- Am . . Labas, - nužiūrėjau ją . Ji mane apsikabino per kaklą .
- Manau žinai kas aš .
- Na taip .
- O kas būtų jei pasibučiuotumėme ?
- Jūs viršui negėrėt ?
- Na vieną kartą . Nieko neatsitiks juk .
Nuo mūsų lūpų skyrė vos keli centimetrai ir mes pasibučiavome . Nežinau kodėl, bet negalėjau liautis . Bučiavomės kol neatėjo Perrie :
- Leigh užteks, testas atliktas, - nusijuokė .
Mergina nulipo nuo manęs :
- Gerai bučiuojasi , - nusijuokusi nuėjo paskui Pezz .
- Kas per testai ? – sušukau .
-Nesakysiu, - sušuko Pezz iš kito kambario .
- Jūs gal tyčiojatės iš manęs ?

` Amber `

Su Zayn išvažiavom į miestą . Ten prisipirkau visokių žurnalų ir laikraščių apie Londoną . Grįžusi namo pradėjau juos vartyti . Ir pamačiau ko tikėjausi , Louis ant pirmo puslapio : Louis Tomlinson ir Megan Wright keliauja į viešbutį .
- tiesiog puiku . . – sumurmėjau ir toliau skaičiau . sau palei nosį . – `  nebepastebima L. Tomlinson mergina A.H Meight .  Gal jie išsiskyrė . Pats Louis Tomlinson teigė, kad jis tebėra su savo mergina, ir Megan Wright yra tik gera draugė . Bet ar ta draugystė neišsiplės iki meilės? ` Nu eikit ir susideginkit . Numečiau laikraštį tolyn ir nuėjau į terasą pagriebdama Zayn cigaretes . Išėjusi laukan užsirūkiau . Surūkiau puse Zayn cigarečių pakelio . Parūkiusi grįžau atgal į kambarį . Ir išgirdau kalbant Zayn tyliai klausiausi ką jis kalba :
- Ko jūs tik neprisigalvojate, - nusijuokė Zayn . – ką dar be testo Louis padarysit ? Tu žiauri esi . Sugalvojai Lou testą padaryti ar atsilaikys kitos merginos bučiniams , - vėl nusijuokė Zayn . – gerai saulyte aš einu pasižiūrėti kur Amber .
Greitai užbėgau laiptais į savo kambarį ir atsiguliau į lovą ir apsimečiau, kad miegu . Zayn tyliai įėjo ir  atsigulė šalia manęs, bei glostė mano plaukus :
- Ak tu kaulinukė mano, - tyliai nusijuokė .
Net nenorėdama užmigau .


` Louis `

Visą dieną mane prakankino Little Mix . Net nesakyčiau, kad jos Little . Kai Zayn sakydavo, kad yra baisu kai jos susitinka niekada netikėdavau, bet dabar jau tikiu . Mane, Niall ir Harry nukankino visam gyvenimui . Niekada gyvenime dar nesijaučiau toks nukankintas ir pavargęs :
- Pasiilgai Amber ? – paklausė Jade manęs kol gėriau kavą virtuvėje .
- Ko ?
- Šaunu jis net nežino apie ką kalbam, - sumurmėjo Leigh
Tada susivokiau apie ką kalbama :
 – O jūs dar klausiat . Aš nebegaliu užmigti naktimis .
- Todėl varai su kekšytėm į klubus, - sumurmėjo Jesy .
- Kas jums yra ? Mane pjauna Daniellė, Parrie tai dar ir jūs prisidėsit ?
- Vienas už visus ir visi už vieną ! – sušuko Leigh-Anne.
- Kur aš papuoliau . . – sumurmėjau .
Iš kito kambario pasigirdo Hazzos klyksmas :
- Nelysk prie plaukų . Pezz maldauju ! – Harry klykė kaip maža mergaitė .
- Ji ten pjauna gal ? – paklausiau .
- Panašiai, - nusijuokė Jade .

` Amber `

Pabudau jau sutemus . Pradėjo vibruoti mano telefonas . nepasižiūrėjusi kas skambina atsiliepiau :
- Taip ?
- Pagaliau atsiliepei . . Mieloji . . – Louis . . Jau iš atsiprašinėjimu atpažinau . – nebegaliu be tavęs gyventi . .
- Jo ? Kaip čia buvo ?
- Amber aš labai atsiprašau .
- pasikalbėk su sienom . .  – sumurmėjau ir padėjau ragelį .
Mano skruostais pradėjo riedėti ašaros , tikrai myliu Louis . . Bet . . Negaliu pakęsti kai jis mane išduoda su kitomis . Pro duris įėjo Zayn :
- Amber miegi ?
Nieko neatsakiau ir nejučiom sukukčiojau . Jis priėjo prie manęs ir atsigulęs šalia prisitraukė mane prie savęs ir apsikabino :
- Na kas yra ?
- Skambino . . . Louis . – kukčiojau .
- Šš . . Jis tiesiog nevertina moterų kaip reikia . Gal ir myli tave, bet nemoka elgtis su moterimis .
Apsikabinau Zayn . Jis visą laiką glostė man plaukus ir nugarą :
- Tu man kaip sesuo, gera draugė ir niekam neleisiu tavęs skaudinti, - po šių žodžiu Zayn pradėjo niūniuoti, kažkokias melodijas . Apsiraminusi vėl užmigau .

Rytas . Atsibudau ir pamačiau, kad Zayn dar miega . Taiškiai jis miegojo mano lovoje su manimi . Ir dar mane nurengė . Ir naktinukus užvilko . Susiraukiau . Jau įsivaizduoju ką jis galvojo tai darydamas . Tyliai išlipau iš lovos ir nuėjau į virtuvę . Pasisveikinau su teta . Padariau Zayn kavos už tai, kad vakar mane nuramino . Neužilgo ir jis atėjo :
- Dievaž Zayn . . Atrodai kaip iš po gero sekso . . – teta pasižiūrėjo tai į mane tai į Zayn .
Užspringau kava ir pradėjau kosėti :
- Dieve kur tavo mintys ? – nusijuokiau .
- Grįšiu rytoj ryte turiu reikalų, - atsisveikinusi teta išvažiavo .
- Tavo figūra pagerėjo, - praeidamas pro mane nestipriai pliaukštelėjo man per užpakaliuką .
- Iškrypėli tu, - nusijuokiau .
- Rourrrr . . – paėmė kavą kurią jam padariau ir atsigėrė .
- Šiandien važiuosiu į klubą nusigerti, ir šiaip būti komoje . Norėsi kartu ?
- Dar subyrėsi tai būtinai reikės kartu tik pirma turi išgerti vaistus, - pametė buteliuką vaitų .
- Ką be tavęs daryčiau ? – nusijuokiau ir išgėriau vaistus .

Vakare nuvažiavome į klubą . Patį geriausia ir populiariausią visame Sietle . Zayn kaip visada prisikabinėjo prie mano kūno . Buvo kiek keista kai mes įėjome apsikabinę per liemenį . Bet kas mums jauniems ? Įėjom į klubą . Jis jau buvo sausakimšas . Nuėjome prie baro ir užsisakėm gėrimų :
- Gražiai šiandien atrodai, - pašnabždėjo Zayn man į ausį .
- Gal baigsi ?
- Nusitemčiau į lovą jei būčiau laisvas .
- Dieve Zayn , - nusijuokiau ir pasiėmiau savo gėrimą .
Su Zayn nuėjom prie laisvo staliuko . Gėrėm, kalbėjomės ir tapom biški apsinešę . Nuėjom pašokti, tada gerti, šokti, gerti, šokti ir taip toliau . Nusivarėm nuo kojų, pasigėrėm . Buvo jau paryčiai, o mes toliau jautėmės laisvai :
- Zayn . . – nusijuokiau į jį atsirėmusi . – pavargau, važiuojam namo, - sulemenau .
- Kaip mes grįšim, gal pasakysi ? – nusijuokė ir išgėrė savo gėrimo .
- Peškomobiliu iki viešbučio .
- Tavo noras man įsakymas .
Vargais ne galais nusigabenom iki išėjimo , mus apspito paparaciai :
- Kur jūsų vaikinas Louis ?
- O kam jis ? – nusijuokiau ir mes su Zayn pasibučiavom, matėsi tik blykstės .
Visą kelią iki viešbučio prisijuokėm iš to, kad mums bus riesta .
Nuėję į viešbutį užsisakėm kambarį . Ir ten buvo viena lova . Nuostabu . Man ir taip mažai vietos lovose tai dar su juo dalintis tūrėsiu . Vos daėjom iki savo kambario . Su Zayn kelis kartus išsitaškėm koridoriuje . Vos priėjom kambario duris ir šiaip ne taip jas atrakinom Zayn suriko ant viso 15 aukšto :
- Šiandien Zayn Malik padarys Amber Meight, tauta !
- Durniau tyliau, - nusijuokiau ir įgriuvom į kambarį . Iš karto kritau į lovą .
- Davai pasimylėkim ? – pasiūlė Zayn .


***************************

NUOMONIŲ IR LIKE LABAI PRAŠAU  : ***

3 komentarai: