2012 m. gruodžio 3 d., pirmadienis

`` 33 dalis ``




 Rytas . Pajutau kaip kažkas pirštais glosto mano nugarą :
- Trauk kanopas,- sumurmėjau į pagalvę . Zayn tik nusijuokė ir nekreipė į mane dėmesio . – paskutinį kartą kartoju, trauk savo letenas nuo mano nugaros ir leisk man pamiegoti .
- Nori kavos Imberiukai ? – pradėjo juoktis Zayn, atsisukau į jį skersu žvilgsniu .
- Ką ? !
- Amber, Imber gerai yra.
- Aš Imbieras ? Tau gal su galva negerai ? – pridėjau delną jam prie kaktos . – eik pas daktarus jaučiu sergi .
- Einam paiėst, - Zayn persimetė mane per petį ir pradėjo bėgti link virtuvės .
- Užmušiu bomže tu, - suklykiau .
Teta atsisuko į mus :
- Matau gerai leidžiat laiką, - nusijuokė ir padėjo puodelius kavos ant stalo su pusryčiais .
Zayn padėjo mane ant žemės . Kumštelėjau jam į petį :
- Nesveikas, - nusijuokiau  .
Pasižiūrėjau į tetos ranką :
- Vis dėl to pasidarėt.
- Tai žinoma .
- Am . . Apie ką jūs? – nusijuokė Zayn ir atsigėrė kavos .
- Mano teta užsinešus ant tattoo kaip ir tu su Harry, - tariau ir atsikandau bandelės .
- Norėčiau kada nors jas pamatyti .
- Pamatysi, - teta parodė Zayn jos tattoo .
- Jos labai gražios . Bet mano gražesnės, - nusijuokė Zayn .
- Pasipūtelis, - nusijuokiau .
Staiga mane supykino greitai nubėgau į vonią .
- Kas jai ? – sunerimusi paklausė Arielle .
- Anoreksija .
- Gal reikia nueiti pas ją ?
- Išvys . Niekada nesileidžia, kad kas nors ateitų .

` Louis `

Atsibudau nuo galvos skausmo . Apsidairiau ir supratau, kad esu viešbutyje ir, kad šalia manęs guli Megan .. Pala . . MEGAN ?! Greit išlipau iš lovos, apsirengiau ir palikau ją miegančią . Visą kelią iki namų galvojau, kas buvo . Atsimenu, kad slapčia išsėlinau ir išvažiavau į klubą, bet daugiau nieko .
Vos įžengiau į namus, į mane susmigo žudantis žvilgsnis :
- Kur buvai ? – paklausė Dani .
- Išėjau ryte pasivaikščioti, - tariau ir nuėjau pasidaryti kavos .
Prieš mano akis Dani metė laikrašti :
- Sakai ryte ? Kaip tu drįsai apgaudinėti Amber ?
Pasižiūrėjau į laikraštį : ` Louis Tomlinson ir Megan Wright keliauja į viešbutį ` ši antraštė buvo populiariausiame Londono laikraštyje . Ir dar pirmame puslapyje :
- Kaip tau ne gėda ? – Dani pasižiūrėjo į mane . ir tada atėjo Liam .
- Pasiruošusi ?
- Taip, eime .
Jiedu išėjo . Likau su Niall ir Harry namuose . Jie tikriausiai dar miega . Pasidaręs kavos nuėjau ant sofos ir žiūrėjau TV .

Po valandos į namus grįžo Perrie, bet ne viena . Su savo grupe :
- Sveikas, - pasisveikino visos ir užbėgo laiptais į viršų .
Girdėjosi tik juokas ir daugiau beveik nieko . Paskui jos dar ir dainavo . Na ką . Tūrėsiu smagią dieną šiandien.


` Amber `

- Zayn !! Paleisk !! – klykiau ir juokiausi kartu su juo .
- Atiduok telefoną ! – kuteno .
- Man . . reikia . . paskambinti . . mergoms . . – dusau iš juoko .
- Turi savo telefoną .
- Aš noriu  . . apgauti Pezz, - juokiausi .
Staiga pro kambarį įžengė teta :
- Amber tau skambina.
- Kas  ? – dusau .
- Louis .
Staiga Zayn nurimo :
- Pakelk ir pasakyk, kad esi mano teta ir, kad manęs nėra namuose . Ir būk gera, nesakyk kur mes .
- Gerai .
Teta išėjo, o aš greitai nubėgau į vonią . Ir paskambinau Pezz :
- Labas kačiukai, - sumurkė Pezz . Girdėjau kažkokių merginų juoką .
- O . . Murr . . – pradėjau juoktis .
- Lopeta tu, - pradėjo juoktis ir Pezz .
- Amber atiduok telefoną, - pasakė Zayn priėjęs prie durų .
- Kaip sekasi ?
- Zayn labai įkyrus . Bet pakenčiamas .
- Tarytum nežinojai, - nusijuokė Pezz.
- Kas gero pas jus ?
- Am . . Pas mane yra Jade, Jesy, ir Leigh . Žadam nukankinti Niall, Harry ir Louis. Nes Liam su Dani kažkur išėjo .
- Šaunuolės . Gerai, aš turiu eiti, nes Zayn išlauš duris, - nusijuokiau .
- Iki, linkėjimai visiems, - sumurkė Pezz .
Padėjau ragelį ir išėjau iš vonios ir padaviau telefoną :
- Yra Jesy, Leight ir Jade .
- Apsaugok viešpatie tuos kurie yra namuose .
Abu nusijuokėm ir nuėjom į svetainę  .


***************************

LIKE IR NUOMONIŲ : ****

3 komentarai: