2013 m. sausio 20 d., sekmadienis

`` 45 dalis ``



* Amber *

Po kelių savaičių mane išleido iš ligoninės . Ir liepia važiuoti pas psichologą, bet aš ten net nežadu važiuoti . Sužinojau, kad Darrenas yra lygtinai paleistas todėl važiuosiu pas jį . Taip aš vėl pradėsiu vartoti :
- Aš jau važiuoju, - atsidusau ir pasiėmusi mašinos raktelius išvažiavau pas tipini psichologą .
Pasukau link Perrio namo . Vos man įvažiavus į kiemą prie manęs prisistatė keli vyrai :
- Pas ką ? – paklausė žemu balsu .
- Perri .. – atsidusau .
- Kas tokia būsi ?
- Amb . . Holė . . Jis žinos mane .
Vienas vyras nuėjo šiek tiek tolėliau ir paskui mostelėjo ranka duodamas ženklą, kad galiu eiti . Ėjau tiesiai pas Perri :
- Oo . . Kokie žmonės, - šyptelėjo . – nežmoniškai pasikeitei .
- Ačiū . . O dabar man reikia kuo daugiau dozių .
- Kam ?
- Tai ne tavo reikalas .
- Na žinoma Perris tik duos, bet dėl ko nesužinos, - sumurmėjo ir nuėjo pasiimti dozių . – tau suleisti reikės ? – šūktelėjo .
- Būtų gerai .
Jis atėjo su švirkštais ir žole :
- Mieloji kaip tik tau koksas , - šyptelėjo .
Šyptelėjau ir mes atsisėdom ant sofos . Perris suleido man tris dozes ir iš karto pradėjau regėti spalvotus debesis :
- Na . . kas atsitiko, kad prireikė senojo Perrio pagalbos ? – pasiteiravo .
- Aš praradau vaiką . . – stengiausi nepravirkti todėl užsidegiau cigaretę su žolę ir įtraukiau kelis dūmus .
Akimirka Darrenas nustėro :
- Am . . Užjaučiu . . Pala . . Kaip Zayn tave čia leido ? – paklausė raukdamas dūmus .
- Aš ne su Zayn . . O su jo draugu Louis . . Visi mano, kad aš pas kažkokį sumautą psichologą .
- Nenoriu nudžiuginti, bet Zayn prieš kelias dienas čia buvo .
- Pasakyk, kad juokauji .
- Ir šiandien žadėjo užvažiuoti .
- Man tikrai sekasi, - susiėmiau už galvos ir traukiau dūmus . – turi Jack`o ?
- Žinoma, - nusišypsojo ir padavė butelį .
Atsisukusi iš karto užsiverčiau . Akyse rodėsi rožiniai drambliukai ir fėjos . Buvo neapsakomai gera ir tik dabar man pavyko viską užsimiršti . Traukiau dūmus kaip kaminas ir nei kiek nesigailėjau . Mano mintis išblaškė Darrenas :
- Am . . Kaip čia pradėjus . . Atleisk, kad kėsinausi tave išprievartauti .
- Atleista, - šyptelėjau .
Su Perriu susileidom dar kelias dozes . Žinau čia jau per daug . Aš iš viso susileidau penkias ir paprašiau dar šeštos :
- Ei . . Ei . . Per daug tau . Neatlaikysi tiek .
Atsidusau ir vėl traukiau dūmus :
- Man reikės kažkaip neįtartai grįžti . .


*Zayn*

- Kur tu važiuoji ? – pradėjo mane kamantinėti Perrie .
- Aš darbo reikalais, tikrai, - pabučiavau ir išlekiau .
Greitai nuvažiavau pas Perri . Tas stebukladaris grįžo ir ryškiai pasikeitė . Nebėra toks kaip ankščiau . Vos įžengiau pro duris pakraupau . Amber leidosi rūkė . Kaip kaminas traukė dūmus :
- Pasakykit, kad man haliucinacijos .

* Amber *

Pamačius Zayn mano pilve pradėjo skraidyti drugeliai . O gal tai kokso poveikis :
- Prisijungsi meilę ? – nusijuokiau .
- Amber dėl dievo meilės ką tu čia veiki ?
- Aš pas savo psichologą atvažiavau .
- Perri tu ją atsitempei ?
- Ne . Aš pati atvažiavau . Paskui dar žadėjau nusižudyti, bet pasimėgausiu vaikinu draugija, - šyptelėjau .
- Tau pakriko nervai rimtai, - kiek persigando Zayn .
- Zayn einam, - išsivedė jį Perris .

*  Zayn *

- Ji susileido šešis kokso, - prasitarė Darrenas
- Aš vežu j į ligoninę .
Perris linktelėjo ir aš grįžau pas Amber, bet nustėrau :
- Štai čia vienas, - persirėžė per venas . – dar čia .
Greitai pribėgau prie jos ir atėmiau peilį . Paėmęs ant rankų nuvežiau į ligoninę .

* Amber *

Per savaitę viskas pasitaisė man išplovė skrandį . Bendrauju su Darrenus . Jis visiškai pasikeitė . Dabar sėdžiu namuose Louis glėbyje ir jaučiu kaip mano pilve laksto visas zoologijos sodas .

* Po keturių metų . Autoriaus akimis *

- Skelbiu jus vyrų ir žmoną, - tarė kunigas ir mylimieji pasibučiavo .
Čia buvo ne šiaip paprastos Amber ir Louis vestuvės, o Zayn ir Perrie, Liam ir Daniellės, Harry ir Zoe, Niall ir Emily . Taip Harry ir Niall susirado savo išrinktąsias . Vyko ne paprastos vestuvės .
Po pusės valandų kalbėjimosi prie Amber pribėgo mergytė :
- Mamytę  . . Broliukas atėmė mano meškiuką, - patempė lūpą .
Amber paėmė dukrą ant rankų . Vos beveik trijų metukų mergytę, netrukus atbėgo ir berniukas tokio pat amžiaus . Taip Amber ir Louis susilaukė dvynukų :
- Tėti, Vinnalena atėmė iš manęs meškiuką, - pradėjo verkti .
Louis paėmė sunų ant rankų :
- Shiloh tai ar sesutė atėmė meškiuką ar tu iš jos atėmei ? – nusijuokė .
Shiloh susigėdęs atidavė sesutei meškiuką ir nusijuokė . Laiminga šeima stovėjo apsikabinę ir niekas jų laimės negalėjo sugriauti . Jie buvo patys laimingiausi :
- Kur mano krikšto vaikai ? – sušuko išskietęs rankas Darrenas .
Vaikai suklykė iš džiaugsmo ir nubėgo pas jį .
Tiesa ne vien Amber ir Louis susilaukė vaikų . Liam ir Daniellė turi jau keturių metukų dukrytę Chloe . Zayn su Perrie irgi nemiegojo ir dabar turi trijų mėnesių dukrą Lahaele . O Harry su Niall dar tik laukia savo vaikų ir dabar sėdi uždėję rankas ant savo mylimųjų pilvukų . Šiandien niekas neįsivaizdavo laimingesnės dienos . Dabar jie yra laimingiausi žmonės pasaulyje . .

PABAIGA .  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą