2013 m. sausio 13 d., sekmadienis

`` 43 dalis ``




*  Daugiau nei po beveik mėnesio  *

Louis išvažiavo pas savo mamą, nes sublogėjo sveikata, o mes kimarinam namie . Vaikinukai išvažiuoja į klubus ar repeticijas ir palieka mus vienas , na nuostabu juk .
Ankstyvas rytas, su merginomis geriam rytinę arbatą kaip ir visada, tarp mūsų yra ir Tay, na mano nuomonė šiek tiek keičiasi . Bet ne perdaug . Staiga mane supykino, greitai nubėgau į tualeta, Dani su Pezz atbėgo paskui mane . Sedėjau apsikabinusi klozetą tiesioginę to žodžio prasme :
- Tau viskas gerai ? – paklausė patraukusi mano plaukus Dani .
- Taip, - vos šyptelėjau .
Grįžo vaikinai, Pezz nuėjo prie jų, ir tada visi čia atsivilko ir aš pradėjau vempti . Dani visus išvarė ir pasiliko su manimi . Glostė mano nugarą ir prilaikė plaukus . Kai pasijutau geriau nuleidau vandenį, išsiskalavau burną ir nusiprausiau :
- Amber ar tu tik . . – žiojosi sakyti Zayn . Harry stovėjo šalia
- Ne . . Mes vakar truputį padauginom ir jai šiandien blogai, - išsuko mane atėjusi Taylor . – o dabar eikit, netrukdykit mums .
Jie dar kartą keistai nužvelgė mane ir nuėjo :
- Ačiū, - padėkojau .
- Šiandien varai pas gydytojus, padėsiu prasmukti pro vaikinus, kad neprisikabintu, - šyptelėjo .
Dani keistai į ją pasižiūrėjo :
- Buvau . . – atsidusau .
- Ką sakė ? – pritūpė prie manęs Dani .
- Aš laukiuosi, - nuleidau galvą .
- Bet tai juk nuostabu, - apsidžiaugė abi .
- Menkas čia džiugesys, kai man prie kelis metus pasakė, kad negalėsiu tūrėti vaikų, o jei galėsiu tai grės persileidimas .
- Pranešei tai Louis ? – paklausė Dani .
- Ne ! Aš turiu slėpti tai nuo jo kuo ilgiau . Aš nesu garantuota, kad nepersileisiu . Nenoriu, kad jis kankintusi .
- Gerai . . Mes tau padėsim . . – šyptelėjo Taylor .
- Ačiū . .

* Po beveik dar vieno mėnesio *

Louis jau grįžo prieš kelias savaites ačiū Dievui nepastebėjo mano šiek tiek padidėjusio pilvo . Pykinimas ? geriu vaistus, nuo kuriu manęs nepykina . Taylor patarė nešioti kuo laisvesnius drabužius, kad Louis to nepastebėtų . Mano nuomonė visapusiškai pasikeitė apie ją, ji man padeda ir yra labai miela .
Vakarė sėdami prie stalo gėrėm kavą ir kalbėjomės :
- Amber . . – vos girdimai sušnabždėjo Tay . – vaistus išgėrei ?
- Fuck . . – garsiai nusikeikiau ir pajutau pykinimą . Greitai išbėgau į tualetą, Louis žadėjo eiti paskui mane, bet merginos liepė pasilikti .
Vėl vėmiau, vėl bloga :
- Kodėl slėpei ? – nutirpo visos galūnės . Louis . . jis sužinojo .
- Ko ? – apsimečiau , kad nesuprantu ir lėtai atsistojau ir pajudėjau link kriauklės .
- Kiek laiko slepi nėštumą?
- Kas tau pasakė ?
- Ką tik į namų telefoną skambino seselė ir pranešė, kad tau rytoj vizitas ir aš paklausiau koks . Kodėl slėpei ? – girdėjau jo balse nerimą . Mano rankos drebėjo .
- Aš negaliu tūrėti vaikų ir man greria persileidimas .  . Nenoriu, kad kentėtum . Galvojau, jei jau taip nutiks . . – nurijau gumulą – būčiau pasirūpinusi, kad nežinotum .
- Tai mūsų vaikas Amber ir tu būtum man nesakius ? – jis pyko, jaučiau tai .
- Nenorėjau, kad kankintumeisi .
- Aš darysiu viską, kad nenutiktų nieko blogo . – apsikabino mane per liemenį . – pilvukas padidėjęs, - tyliai nusijuokė .
Dabar žinau , jis laimingas . . Šyptelėjau . Staiga Louis paėmė mane ant rankų :
- Laikas į lovytę, - nusijuokė ir pabučiavo .
Nusijuokiau, dabar garantuotai jis elgsis su manimi kaip su mažu vaiku . .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą