2012 m. spalio 11 d., ketvirtadienis

``6 dalis ``





Ankstyvas rytas  Holė išgirdo kaip jai kažkas skambina į telefoną :
-      -Taip ? – pasakė Holė išsimiegojusiu balsu .
-     -     Labas, šiandien ateisi ?
-    -      Hmm... Ne.. Neturiu visiškai jėgų, - rodos Holė pažino, kad jai skambina Darrenas .
-     -     Jei sugalvosi ateiti paskambink.
Holė padėjo telefoną ant spintelės ir tingiai išlipo iš lovos . Nulipo laiptais žemyn ir pamatė padėtą lapelį ant spintelės . Priėjusi paėmė jį į rankas ir paskaitė kas ten padaryta . Jau pasisekė, tėvų nebus dvi dienas . Holė nusišypsojo pati sau ir nuėjo į savo kambarį apsirengti . Grįžusi atgal į virtuvę ji pasigamino kažko valgomo . Valgydama sugalvojo, kad ji nori šiandien pasivaikščioti po miestą ir nebūti namuose . Greitai baigusi valgyti ji nuėjo į savo kambarį, susiruošė ir išlėkė iš namų .

-      -    Tu didžiausias bukaprotis kokį esu mačiusi, - pasakė Daniellė.
-      -    Aš atsiprašau, kad nesu toks protingas kaip tu, - Liam žiūrėjo tiesiai į Daniellės akis .
-       -   Tu . . tu drįsti man taip sakyti ? Žinai ką ? Pasiimk viską, man nieko nereikia iš tavęs. Nieko ! Supratai ? – Daniellė tramdė ašaras ir stengėsi būti rami .
-     -     Jūs baigsit vieną kartą ? Kiek galima ? Kiekvieną ryta tik jūsų prakeikti šūksmai, - tarė Lipdamas laiptais Louis, - apsiraminkit vieną kartą .
-       -   Nesikišk gerai ? – pasakė Liam .
-      -  Aš pritariu Louis, kiek jūs galit pyktis ? Patys negadinkit savo santykiu ir susitaikė, - iš savo kambario užsimiegojęs pasakė atėjęs Harry .
-      -  Kodėl jūs amžinai kišatės ten kur nereikia ? Kodėl ? – Liam pradėjo rėkti, bet akies krašteliu pamatė, kad Daniellės skruostais nuriedėjo ašara . - Oi . . Mieloji . . Koks aš kvailys, - Liam iš karto nuleido toną ir priėjo prie Daniellės .
-        -  Atstok . . – Daniellė nebesitvardė . Pradėjo verkti .
-       -   Ach . . Princesę mano, - Liam priėjo prie Daniellės, apsikabino ją ir prisiglaudė arčiau savęs, - aš labai atsiprašau . .
-        -  Tai aš atsiprašau . . – Daniellė taip pat apkabino Liam .
Tada pasigirdo skambutis į duris ir Niall šūksmas . Jis greitai nubėgo laiptai žemyn rėkdamas :
-       -   Pagaliau atvežė picą !! – Niall greitai pribėgo prie durų . Pasiėmė picą, sumokėjo už ją ir nuėjo virtuvės link. – jūs ten stovėsit ? Jei nenorit man daugiau liks picos .


Holė vaikščiojo po miestą . Iš vieno kampo į kitą, iš vienos parduotuvės į kitą . Jautėsi visai kitokia mergina kol neatsitrenkė . . 



{ pauskit reakcija `like` ir komentuokit : > }

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą