2012 m. spalio 2 d., antradienis

``5 dalis``



Louis su Zayn nusileido laiptais žemyn, Paul jau buvo svetainėje :
- Kaip ir sakiau, jūsų laukia turas . Visą mėnesi turėsite laisvą . Paskui turas po Europą, - Paul akys nukrypo į Zayn . – Zayn tau viskas gerai ? Kažkoks keistas atrodai . .
- Man viskas gerai, - Zayn su Louis susižvalgė .
- Nuo kada prasideda atostogos ? – Niall buvo kitame svetainės gale .
- Praeita savaitę jau prasidėjo, - Paul nusijuokė .
- Ką? Praeita ? Juokauji ? Žinai kiek aš būčiau nuveikęs per savaitę ? – Niall ėmė panikuoti .
- Nepanikuok Niall, - Liam ramino Niall ir tai regis padėjo .
- Tai manau tiek, - Paul atsisveikino ir išėjo .
Vos durys užsidarė Zayn su Boo Bear iš karto nuskuodė į antrą aukštą pas Holę . Ji visdar buvo be sąmonės .

Po penkių valandų Holė pradėjo busti . Louis su Zayn pripuolė prie jos . Vos pramerkusi akis Holė ėmė klykti :
- Kas jūs ? !
- Nusiramink, čia aš Zayn . – Zayn bandė ją nuraminti .
- Oho, koks balselis, - nusijuokė Louis, užsikimšęs ausis ir lėtai jas atidengdamas .
- Ką aš čia darau ? Kas jis ? – Holė žvalgėsi .
- Darenas norėjo tave išprievartauti, - Zayn nuleido akis .
Holė greitai pašoko iš lovos :
- Aš turiu eiti, mano bukapročiai tėvai pasiges manęs .
- Aš tave palydėsiu, - tarė Zayn ir jis su Louis išėjo palydėti Holės iki namų .
Visą kelią jie tylėjo . Holė tik padėkojo ir įėjo į savo namų vidų .

`````
Laukiu nuomonių ir paspauskit reakcija `like` arba `dislike` . Čia jau priklausys nuo jūsų : > 

4 komentarai: