2012 m. spalio 2 d., antradienis

`` 4 dalis ``


Niall bijodamas nuėjo atidaryti durų ir pamatė Zayn su kažkokia mergina glėbyje :
- Zayn ? Kas ji ? – Niall tiesiog drebėjo . Jam kilo visokio mintys .
- Tesiog praleisk mane, - Niall pasitraukė nuo durų ir Zayn įnešė merginą į vidų . 
Zayn ėjo tiesiai į jo kambarį, berniukai pamatę Zayn kažką nešantį nusekė paskui jį :
- Dieve šventas, Zayn ką tu jai padarei ? – užšaukė Harry .
- Geriau patylėtum, - Zayn atsisuko į Harry . – šitai merginai tiksliau Holei aš padėsiu .
- Nesupratau ? Padėsi ? Tu jai kažką padarei ar ji prostitutė ? – Louis įdėmiai žiūrėjo į Zayn .
- Tu gal durnas ? – Zayn jau nebesitvardė ir pradėjo šaukti . – ji tikrai nėra prostitutė . Ji galima sakyti tokia kaip ir aš .
- Narkomanė ? ! Tu parsivedei į namus narkomanę ? ! – Harry nenustojo rėkęs . – Zayn tu gal nesveikas ? ! Esi pats beveik narkomanas ir dar parsineši į namus tokią pat išgama kaip tu ? !
Po šitokių žodžių stojo tyla tarp visų vaikinų . Zayn žiūrėjo į Harry . Kiti vaikinai buvo tiesiog sustingę :
- Ką tu pasakei ? ! – ramiai pasakė Zayn. – tu pavadinai mane narkomanu ir išgama ? – Prie Zayn priėjo Liam .
- Zayn tvardykis, greitai atvažiuos Paul .
- Man nusispjaut ant to Paul, - Zayn nebesitvardė .
- Taip tu narkomanas, ir ką ? Neigsi ? – Harry irgi šaukė .
- Taip aš buvau ponas visų numylėtini dozės, bet nesu tavo vadinamas narkomanas . Holei suleido didelę dozę narkotikų , kiek sakė tai jai tik antras kartas, aš ją iš ten ištraukiau, nes kitaip būtų ją išprievartavę, - Harry neleido Zayn baigti ir užšaukė .
- Nesakyk, kad ir tu norėjai tai padaryti !
- Leisk man pabaigti . Aš ją išvežiau, nes negalėjau to leisti . nežinau kur ji gyvena todėl atvežiau čia . Kai atsibus nuvešiu ją namo . Ir jeigu dar rėksi ant manęs, patikėk Harry bus kraujo .
- Tu ką man grasini ?
- Abu ramiai, - užšaukė Louis . – užsikiškit ! Liam būk geras išvesk Harry iš čia . Ir Niall atnešk ko nors valgomo .
Liam su Niall padarė kaip liepė Louis . Boo Bear priėjo prie Holės ir pritupė prie Zyan lovos žiūrėdamas į ją :
- Zayn aš tavimi didžiuojuosi, - Louis atsisuko į Zayn, nusišypsojo ir vėl ėmė žiūrėti į Holę .
- Nors tu vienas . .
- Po kiek maždaug laiko ji atsibus ?
- Aš nežinau kokią ji dozę gavo .
- Bet jei ją norėjo išprievartauti tai tūrėjo būti didelė dozė . Taip ?
- Taip. . .
- Eikime, nes Paul greitai čia bus . Tegul ji čia pabūna, - su lyg tai žodžiais pasigirdo durų skambutis . Ir šūksmas .
- Melskitės ! – tai buvo Niall . Kaip visada jis daugiausiai panikuoja kai atvažiuoja Paul .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą