2012 m. spalio 2 d., antradienis

`` 3 dalis . ``


Juos pertraukė skambutis Zayn . Jis paėjo šiek tiek toliau , o Holė nutarė pasikalbėti su Periu . 


-Kas vėl ? - Zayn paklausė Harry vos tik kai atsiliepė . 
- Kur tu esi ? Po velnių Niall jau vos neverkia, nes tu negrįžti , - Harry buvo susinervinęs . Šiek tiek toliau girdėjosi Niall balsas . 
- Aš greitai grįšiu, - tai pasakęs Zayn padėjo ragelį ir nuėjo atgal pas Holę ir Peri .
Grįžęs jis pamatė , kad Holė guli apalpusi ant apiplyšusios sofos :
- Nu čia dabar ? Kas jai ? – Zayn priėjo prie Holės ir švelniai patapšnojo per žandą
- Aš tau juk sakiau, kad galėsime pažaisti
- Ji per daug jauna biče . Aš ją parvešiu namo .
- Nu Zayn nebūk bailys, ji tokia kaip mes . O kai atsikels nieko neprisimins ir nežinos .
- Aš vis tiek nesutinku, - Zayn paėmė Holę ant rankų ir ėmė nešti link išėjimo .
- Net nedrįsk jos iš čia išnešti, - Darrenas sekė paskui Zayn .
- Ir ką tu man padarysi ? Neparduosi dozės ? Juk pats žinai, kad aš ne visada pas tave atvažiuoju . O jei norėsiu tai susirasiu kitą ir patikimą pardavėją .
Zayn dar pasižiūrėjo į Darreną piktu ir niūriu žvilgsniu ir išnešė Holę iš pastato Priėjęs prie mašinos, vargais ne galais atidarė dureles ir paguldė Holę ant galinės sėdynės .


- Aš tau sakau jei Paul atvažiuos ir neras Zayn jis mus visus užmuš . Visus ! . – Louis labai nervinosi ir vaikščiojo iš vieno kambario galo į kitą .
- Nusiraminkit . Gal Zayn spės grįžti . – Liam sėdėjo visiškai ramus .
- Nespės, niekada nespėja . O paskui kam atsakyti už jo veiksmus ? Mums ! Ir tik mums ! – Harry rėkė ant visų namų .
Po kelių minučių rėkimo ir nerimavimo pasigirdo skambutis į duris . Niall bijodamas nuėjo atidaryti durų ir pamatė . . .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą